توپ بادی کودک طرح هندوانه

intex 58071

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
90,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی کودک طرح هندوانه هم یک محصول با سایز نسبتا بزرگ و ایده آل است که با توجه به ظاهر زیبایی که این کالا دارد سبب شده تا مشتریان بتوانند در جهت بازی و تفریح کودکان خود به بهترین شکل ممکن این محصول را تهیه کرده و از آن استفاده کنند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که این توپ بادی دقیقا طرحی شبیه به هندوانه را داراست که شرکت اینتکس سعی کرده تا با ظرافت فوق العاده این کالا را روانه بازار کرده و شما را با یک محصول فوق العاده زیبا همراه سازد. در همین رابطه شما می توانید مشاهده کنید که این توپ بادی از نظر ضخامت هم توانسته تا کیفیت بی نظیری را از خود به جای بگذارد که مزیت مهم این توپ به شمار می رود.

توپ بادی کودک طرح هندوانه

هم چنین از نظر ابعاد نیز این توپ دارای قطر 107 سانتی متری می باشد که جزو محصولات و توپ های بادی با سایز بزرگ به شمار رفته و همین نکته نیز باعث شده تا تمامی سنین حتی بزرگسالان هم بتوانند در کنار کودکان خود با این توپ به بازی و تفریح بپردازند. علاوه بر این ها امکان استفاده از این محصول بر روی آب ، داخل منزل و یا هر فضای دیگری برای شما امکان پذیر خواهد بود که نقطه قوت این محصول هم به شمار می رود. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان ثبت سفارش این کالا برای شما از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس فراهم خواهد بود.

 نوع گرد
 قطر 107 سانتی متر
 طرح محصول هندوانه
 وزن 90 گرم
 جنس وینیل
 رده سنیبالای سه سال
 شرکت تولید کننده اینتکس
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...