توپ بادی کودک طرح کره زمین

bestway 31045

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
90,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی کودک طرح کره زمین را می توان جزو خلاقانه ترین توپ های بادی موجود در دنیا نامگذاری کرد که قطعا ویژگی های خوب این محصول سبب شده تا خیلی از افراد دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنند. اگر با دقت به ظاهر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که شرکت بست وی سعی کرده تا با الگو برداری از ساختار کره زمین این توپ زیبا را تولید کند. خلاقیت در طراحی این محصول باعث شده تا نسبت به سایر توپ های بادی این محصول زیباتر به نظر آید. هم چنین یکی از جذاب ترین خصوصیات این توپ بهره مندی از چراغ های LED می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این توپ در تاریکی شب نیز جلوه ای فوق العاده زیبا دارد.

توپ بادی کودک طرح کره زمین

در کنار این موارد وجود دریچه باد در بخش زیرین این توپ نیز باعث شده تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید دست به راه اندازی و باد کردن این توپ بزنید. هم چنین باید اشاره کنیم که این توپ دارای قطر 61 سانتی متر می باشد که همین امر نیز باعث شده تا کودک بتواند به راحتی با این محصول به بازی و تفریح بپردازد. قابلیت استفاده از این محصول در داخل منزل و یا حتی بر روی آب نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار خواهد رفت. با توجه به این موارد هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول زیبا از سایت سعید اینتکس برای شما فراهم می باشد.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 طرح محصول کره زمین
 وزن 8.2 کیلوگرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.28 میلیمتر
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر شرایطی
 اقلام همراه -


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...