توپ بادی کودک طرح کره مریخ

bestway 31043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی کودک طرح کره مریخ نیز یکی دیگر از تولیدات خلاقانه شرکت بست وی است که این بار سعی کرده تا این توپ بادی را با بهره گیری از طرح کره مریخ به بازار عرضه کند. تا قبل از تولید این محصول قطعا محصولی شبیه به این توپ در بازار وجود نداشته است و پس از عرضه این توپ قطعا خیلی از افراد ترغیب به خرید این محصول شده اند. ظاهر زیبای این توپ با بهره گیری از طرح سیاره مریخ به زیبایی هر چه تمام تر شکل گرفته است. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این توپ بادی دارای چراغ LED در بخش داخلی خود می باشد که قطعا در تاریکی شب می توانید این نکته را به زیباترین شکل ممکن مشاهده کرده و از آن لذت ببرید. قطعا وجود این چراغ ها در محصولات مشابه به چشم نمی خورد.

توپ بادی کودک طرح کره مریخ

هم چنین برای راه اندازی این توپ بادی نیز شما کار سختی در پیش نخواهید داشت و می توانید در سریع ترین زمان ممکن به وسیله یک عدد پمپ باد اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول نمایید که مزیت مهم این کالا خواهد بود. دریچه باد این توپ نیز به صورت مقاومی شکل گرفته که پس از باد کردن می توانید آن را به داخل توپ هدایت کنید تا مزاحمتی برای بازی و تفریح شما ایجاد نکند. عرضه این توپ همراه با کارت گارانتی معتبر سعید اینتکس نیز باعث شده تا مشتریان بدون نگرانی دست به خرید این کالا از سایت فروشگاه محصولات بادی در کرج بزنند.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 طرح محصول کره مریخ
 وزن 4.5 کیلوگرم
 جنس PVC
 ضخانت بدنه 0.28 میلیمتر
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر شرایطی
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...