توپ بادی کوچک بست وی

bestway 31021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
24%
125,000
95,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی کوچک بست وی جزو سری محصولاتی است که با طراحی ساده و در عین حال زیبا شکل گرفته است و همین مسئله نیز باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول بزنید. در واقع نوع شکل گیری این توپ بادی با بهره گیری از ساختاری شش پر شکل گرفته است و رنگ های تشکیل دهنده این توپ بادی نیز به ترتیب سفید ، آبی ، زرد و قرمز می باشد که کنار هم قرار گرفتن این رنگ ها باعث شده تا جلوه ای فوق العاده خاص و زیبا را شاهد باشیم. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این توپ بادی دارای قطر 51 سانتی متر می باشد که ابعاد کوچکی داشته و به راحتی می توانید در داخل منزل نیز از این توپ استفاده کرده و به بازی بپردازید.

توپ بادی کوچک بست وی

در کنار این موارد توپ بادی کوچک بست وی قابلیت راه اندازی ساده ای دارد به این صورت که شما می توانید با تهیه یک عدد پمپ باد کوچک در بازه زمانی کوتاهی این محصول را باد کرده و از آن استفاده کنید. این کالا دارای بدنه ای ضخیم می باشد و با ضخامت فوق العاده ای هم ارائه شده است که باعث شده تا بتوانید بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن این توپ بادی آن را در اختیار فرزند خود قرار دهید. ابعاد کوچک بسته بندی این توپ هم مزیت مهم دیگر این محصول از بابت ساختار و طراحی می باشد که قطعا حمل این توپ را آسان کرده است. تمامی این موارد نشان از فوق العاده بودن طراحی این توپ بادی دارد که امکان خرید آن از سایت فروشگاه سعید اینتکس برای شما فراهم است.

 نوع گرد
 قطر 51 سانتی متر
 رنگبندی داخلی قرمز ، آبی ، سفید ، زرد
 وزن 100 گرم
 جنس پلاستیک PVC نرم
 ضخانت بدنه 0.23 میلیمتر
 شرکت تولید کننده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پلیسه
 بدون پس دادن رنگ
 قابل استفاده در هر مکان
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...