توپ بادی اینتکس 59040 طرح آناناسی

intex 59040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 51 CM
  • عرض: 51 CM
  • ارتفاع: 51 CM
25%
120,000
90,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ  بادی  اینتکس  طرح  آناناس  کد59040  یک  اسباب  بازی  زیبا  و  سرگرم  کننده  می  باشد  که  سعید  اینتکس  مرکز  فروش  لوازم  بادی  در  ایران  این  محصول  را  به  سراسر  ایران  ارسال  می  کند.

توپ بادی اینتکس طرح آناناس یک محصول جذاب و کاربردی است که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است. این توپ بادی دارای طرحی جذاب و جالب از آناناس است که به طراحی و رنگ‌های زنده و جذاب آن، جلب توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند. این توپ بادی با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است و دارای عمر طولانی و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه است. جنس این توپ بادی از پلاستیک مقاوم و ضد آب است که باعث می‌شود بتوانید از آن در محیط‌های داخلی و خارجی استفاده کنید.
توپ بادی اینتکس طرح آناناس دارای قطر 51 سانتی‌متر است که به اندازه‌ای مناسب برای بازی و سرگرمی است. همچنین این توپ بادی دارای سطح نرم و لطیفی است که باعث راحتی در حمل و نقل و بازی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این توپ بادی می‌توان به آسانی باد گرفتن و تخلیه هوا، قابلیت تحمل وزن بالا و قابلیت شستشو اشاره کرد. همچنین این توپ بادی مناسب برای استفاده در استخر، ساحل، حیاط خانه و همچنین در سفرهای پیکنیک و تفریحی است.
با استفاده از توپ بادی اینتکس طرح آناناس، می‌توانید لحظاتی شاد و سرگرم‌کننده را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. این توپ بادی علاوه بر سرگرمی، به تقویت عضلات بدن و تمرینات ورزشی نیز کمک می‌کند.

بنابراین، با خرید توپ بادی اینتکس طرح آناناس، شما می‌توانید از لحظات خوش‌گذرانی و سرگرمی بی‌نظیری بهره‌مند شوید.


اسباب-بازی-بادی-اینتکس


توپ بادی اینتکس مدل 59040 A ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و طراحی شده با رنگ های رنگی بسیار جذاب یکی از توپ های ساحلی و اسباب بازی کودکان محسوب می گردد که مناسب برای همراهی با شما و خانواده و یا دوستان خود در ساحل، استخر و یا سایر مکان های باز و بسته بوده است. توپ بادی کودک اینتکس مدل تفریحی کودک یکی از بهترین سرگرمی و اسباب بازی بادی  کودکان در خشکی و همچنین در آب بوده که همچنین ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش طرح چرم درجه یک و عالی می باشد. این کالا محصولی با طول و عرض 51 سانتی متر بوده که وزنی معادل 500 گرم داشته و در طرح ها و رنگبندی مختلفی تولید می شود. این توپ بادی زیبا در واقع از کیفیت بسیار بالایی بهره برده و در آن از هیچ نوع مواد حساسیت زایی استفاده نشده است که به همین دلیل به هیچ وجه رنگ پس نمی دهد.

توپ بادی اینتکس مدل 59040 A

توپ بادی کودک اینتکس با طرح آناناس محصولی جدید از شرکت اینتکس می باشد که دارای ابعاد و طرح های مختلف بوده که برای انتخاب تنوع زیادی داشته و توجه هر کودکی را به خود جلب می نماید. همچنین این محصول بادی به دلیل داشتن قطر زیاد بسیار جذاب و مهیج به نظر می رسد که برای بازی کودکان کاملا لذت بخش بوده و ساعت ها تفریح و شادی را برای کودکان عزیزتان به ارمغان می آورد. شایان ذکر است این کالا با طراحی بسیار شیک و فانتزی ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش ضد آب و ضد نور بوده که برای تمامی کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. این توپ برای سرگرمی در روی خشکی و آب های استخر گزینه بسیار مناسبی می باشد. جهت سفارش این کالا می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید. 

برند
INTEX
طول
51 CM
عرض
51 CM
ارتفاع
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
وزن بسته بندی
0.100 KG
مناسب برای
3 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...