توپ بادی 2019 اینتکس مدل 58025 P

intex 58025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 51 CM
  • عرض: 51 CM
  • ارتفاع: 51 CM
20%
230,000
185,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

توپ بادی 2019 اینتکس مدل 58025 P با رنگ بندی شاد و جذابش هر کودکی را به خود جذب می کند و می تواند یک وسیله بازی بی خطر و زیبا برای کودک دلبند و عزیز شما باشد. توپ باد کودک طرح خرس پو دارد و از جنس پی وی سی مقاوم و با کیفیت ساخته شده و در برابر ضربات احتمالی کاملا مقاوم است و برای بازی کودکان خردسال طراحی شده است. لازم به ذکر است شرکت اینتکس یک ورودی هوا در این توپ تعبیه کرده و شما به راحتی می توانید آن را با دهان و به راحتی باد کنید. این کالای جذاب و دوست داشتنی همانطور که گفته شد از جنس PVC شفاف و نرم از اسباب بازی های کودک با کیفیت و جذاب برای بازی و تفریح کودکان بوده که می توان برای تمام سنین کودکان مورد استفاده قرار گیرد و ساعت ها شادی و هیجان را برای آن ها به ارمغان آورد. این توپ بادی بسیار سبک و نرم است و دارای رنگ آمیزی جذاب و شاد بوده که توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب می نماید.

توپ بادی 2019 اینتکس مدل 58025 P

این توپ بادی کودک دارای طراحی فانتزی شکل بوده که دارای رنگ بندی بنفش، سبز و زرد می باشد که برای کودکان بسیار هیجان انگیز است. این توپ بادی کودک در کنار طرح زیبایی که داشته از قیمت بسیار مقرون به صرفه و ارزانی نیز بهره می برد که از سری محصولات بادی یا اسباب بازی های ایمن و زیبا می باشد و سرگرمی ایمنی کافی را برای آن ها ایجاد می کند. این توپ بادی کودک به دلیل داشتن مقاومت بالا و ضخامت لایه ای مناسب و استاندارد قابل استفاده در هر محیط و مکان می باشد که بسیار کم جا بوده و درون یک کیف کوچک نیز جای می گیرد که در صورت لزوم توسط کوچک ترین پمپ های بادی محصولات بادی شرکت اینتکس راه اندازی می گردد. 

برند
INTEX
طول
51 CM
عرض
51 CM
ارتفاع
51 CM

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...