تیوپ بادی استخر دستگیره دار اینتکس مدل 59258

intex 59258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: وینیل
  • قطر: 76 CM
  • ضخامت جنس: 0.20 MM
40%
350,000
210,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنای بازی اینتکس کد 59258 وسیله ای زیبا جهت تفریحات آبی مناسب برای کودک و نوجوان از نمایندگی سعید اینتکس


توضیحات مدل سبز

حلقه شناور بادی اینتکس مدل 59258 نمونه ای از با کیفیت ترین و با دوام ترین حلقه های شنا بادی بوده که قابل استفاده برای تمامی سنین طراحی شده و حتی بزرگسالان نیز می توانند بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنند. این حلقه شنا به دلیل ساختار بادی که دارد قادر به شناور ماندن بر روی آب بوده و می توانند افراد را تا وزن های نسبتا بالا به راحتی بر روی آب نگه دارد. شما مhttps://www.saeedintex.com/ی توانید بر روی این حلقه بنشینید و روی آب شناور بمانید و یا اینکه به داخل حلقه وارد شوید و آن را دور شکم خود قرار دهید به راحتی بر روی آب شناور بمانید.

لازم به ذکر است حتی شما با استفاده از این حلقه شنا می توانید آموزش ببینید و به راحتی شنا کنید. این حلقه شنا مناسب کودکان ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم با کیفیت و درجه یک بوده که دارای مقاومت لازم بر روی آب می باشد و از رویه ای لطیف و راحت بهره مند است و به هیچ عنوان کودک شما را دچار مشکل و ناراحتی نخواهد کرد. همانطور که گفته شد این کالا تولید شده توسط شرکت معتبر اینتکس است که محصولی جدید و با کیفیت محسوب می گردد و از سری محصولات جدید و تولید شده از بهترین مواد اولیه می باشد.

این حلقه برای کودکان بسیار مناسب می باشد و از ویژگی های آن می توان به تعادل بالا و وجود دستگیره در کناره های آن اشاره کرد.  لازم به ذکر است در بسته بندی این محصول برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در مواقعی که مشکلی برای محصول به وجود آمده باشد شما می توانید به کمک آن، حلقه را ترمیم نموده و از آن مجدد استفاده کنید. این حلقه شنا بادی دستگیره دار سبز اینتکس با توجه به کیفیت عالی از قیمت مناسب برخوردار بوده و در صورت اطلاعات بیشتر می توانید با نمایندگی محصولات بادی اینتکس تماس حاصل نمایید.


توضیحات مدل نارنجی

حلقه شنا بادی دستگیره دار نارنجی یکی از زیبا ترین و جذاب ترین حلقه های شنا برای نوجوانان، بزرگسالان و کودکان بوده که از طرح و رنگ بدنه بسیار چشمگیر برخوردار می باشد. این حلقه بادی از سری محصولات تفریحی آبی و یا لوازم شنا برای مصرف کنندگان عزیز محسوب می شود که آن ها می توانند ساعت ها هیجان و لذت را بر روی آب های آرام مانند استخر ها و ... تجربه نمایند. حلقه شنا بادی دستگیره دار نارنجی یک محصول آموزشی و تفریحی برای تمامی افراد بوده که خریداران می توانند توسط این محصول بر روی آب قرار بگیرند و به یادگیری شنا بدون هیچ گونه ترس و نگرانی بپردازند. این محصول پر کاربرد تولید برند معتبر اینتکس بوده که یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین تولید کنندگان محصولات بادی از جمله حلقه شنا بادی محسوب شده و توانسته تاکنونرضایت بسیاری از مشتریان را به دنبال داشته باشد.

این کالا ساخته شده از پی وی سی با ضخامت لایه ای مناسب بوده که به راحتی و با تعادل بالا بر روی سطح آب قرار گرفته و می تواند افراد با وزن سنگین را نیز به راحتی تحمل نماید. هنگام باد کردن حلقه بادی جهت راه اندازی آن، باید نازل پمپ را به صورت دقیق به دریچه محصول وصل کنید و باد کردن کالا را تا زمانی که محصول به فرم ایده آل شما برسد و مقداری انعطاف پذیری نیز باشد، ادامه دهید. البته از باد کردن بیش از حد آن بپرهیزید زیرا که امکان ترکیدن تشک وجود داشته و پس از استفاده از حلقه شنا دریچه تعبیه شده روی بدنه را باز کنید تا باد به طور کامل خالی شود، سپس آن را جمع کرده و در داخل بسته بندی مخصوص خود قرار دهید تا طول عمر محصول افزایش یابد. لازم به ذکر است شما باید پمپ باد را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید. برای خرید این محصول با ضمانت نامه معتبر می توانید از طریق نمایندگی اینتکس اقدام کرده و این حلقه شنا بادی دستگیره دار نارنجی را در سریع ترین زمان ممکن و درب منزل تحویل بگیرید.


توضیحات مدل بنفش

حلقه شنا بادی دستگیره دار بنفش نمونه از پرفروش ترین و با کیفیت ترین محصولات تولیده شده بوده، در دسته بندی لوازم شنا و تفریحات آبی بزرگسالان و کودکان قرار گرفته است که توسط برند معتبر اینتکس در سال 2020 طراحی و تولید شده است و در مدت زمان کمی توانسته تا در تولید محصولات بادی بسیار موفق باشد و با کیفیت ترین و زیبا ترین لوازم شنا و تفریحی را برای کودکان و بزرگسالان طراحی و تولید نماید. این حلقه شنا دارای ابعاد متوسط قابل استفاده تمامی سنین بوده که می تواند تا وزن 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده است این کالا دارای طراحی بدنه زیبا و رنگی بوده که ساخته شده از پی وی سی با روکش طرح چرم درجه یک و با دوام است که دارای ضخامت لایه ای مناسب بوده و به راحتی می تواند دما مختلف آب و گرما هوا را تحمل کند و دچار تغییر شکل نشود.

این حلقه شنا دارای دو عدد دستگیره پلاستیکی در دو طرف خود بوده که توسط آن، افراد می توانند تعادل خود را به راحتی حفظ نمایند و در صورت جا به جایی محصول به راحتی و توسط دستگیره این کالا را به هر مکان و جایگاهی جا به جا نمایند. این حلقه یک محصول زیبا و ایده آل قابل استفاده کودکان و بزرگسالان می باشد که می توانند توسط این محصول روی سطح آب قرار گیرند و یک روز به یاد ماندنی را تجربه کنند. لازم به ذکر است برای تولید این کالا استخر همانند سایر محصولات بادی درجه یک شرکت اینتکس از لایه های pvc وینیل استفاده شده که از ویژگی های بسیار خوب و عالی این جنس می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که طول عمر محصول را در برابر رطوبت افزایش داده است. جهت سفارش این کالا به همراه ضمانت نامه معتبر می توانید از طریق نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

حلقه شناور بادی اینتکس مدل 59258 یکی از جدید ترین و مهیج ترین محصولات شرکت اینتکس بوده که برای تفریح و سرگرمی کودکان و بزرگسالان طراحی و تولید شده است. این حلقه بادی شنا یکی از لوازم شنا برای استفاده در تفریحات آبی در روز های گرم تابستان بوده که ساعت ها شادی و هیجان را در کنار دوستان و اعضای خانوادتان به ارمغان می آورد. این محصول دارای طراحی بدنه گرد بوده که از چند رنگ متفاوت و بسیار جذاب بهره می برد و با قرار گیری بر روی سطح آب جلوه ای خاص و زیبا به محیط اطراف خود می بخشد و توجه هر بیننده ای را به سمت خود جلب می نماید. این کالا کیفیت فوق العاده بالایی داشته و برای استفاده در آب های آرام دریا، دریاچه و استخر ها کاملا مناسب و قابل استفاده بوده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این حلقه شنا بادی دستگیره دار سبز اینتکس را بیشتر مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس اگر قصد خرید این محصول را دارید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

شکل ظاهری و نوع طراحی محصول

ساختار این حلقه شنا به صورت گرد طراحی شده که همین امر سبب شده تا شما پس از قرار گیری بر روی آب بتوانید از تمامی قسمت های این محصول استفاده کنید. همچنین نکته بعدی که بسیار مهم است بحث ساختار داخلی این حلقه شناست که شما قطعا با دیدن تصاویر مربوط به این محصول مشاهده خواهید کرد که بخش مرکزی این حلقه شنا به صورت تو خالی شکل گرفته و همین مورد سبب شده تا شما بتوانید از زیر آب نیز دست خود را داخل این محفظه قرار داده و از بخش داخلی، این کالا را در دست بگیرید.

ابعاد مناسب و وجود دستگیره برای ایجاد تعادل

 ابعاد مناسب و استاندارد این محصول نشان دهنده این نکته است که این کالا برای تمامی سنین بسیار مناسب و ایده ال خواهد بود و آن ها می توانند با خیال راحت از این کالا استفاده کنند. همچنین وزن این حلقه شنا نیز بسیار اندک بوده که قطعا سبب شده تا شما یک محصول کاملا پرتابل را شاهد باشید که به سرعت و به آسانی می توانید آن را جا به جا نموده و در شرایط و جایگاهی از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی خوب این محصول بهره مندی از دو عدد دستگیره در هر دو سمت این حلقه شناست که با استفاده از این دستگیره ها و با در دست گرفتن آن ها ایمنی و تعادل خود را به صورت کامل و به بهترین شکل ممکن حفظ نمایید. همچنین رنگ سبز و جذاب این محصول نیز یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این کالاست که باعث شده تا شما بتوانید با خیال راحت یک کالا شیک و پر کاربرد را در اختیار داشته باشید.

جنس بدنه محصول

پی وی سی یا وینیل یکی از بهترین و کاربردی ترین مواد برای ساخت محصولات بادی هستند که شرکت اینتکس برای ساخت این محصول خود از آن استفاده کرده است. از ویژگی بسیار خوب پی وی سی می توان به ضد آب و ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد. از این رو با استفاده مداوم و طولانی مدت از این کالا، وجود رطوبت به آن آسیبی وارد نخواهد کرد. همچنین دمای مختلف آب، شور یا شیرین بودن آن و یا سایر عوامل همانند نور مستقیم آفتاب، به این جنس آسیبی وارد نخواهد کرد.

نحوه سفارش کالا

جهت سفارش این کالای فوق العاده کاربردی و زیبا با طراحی جدید و مدرن می توانید به سایت اینتکس مراجعه کرده و یا این حلقه شنا بادی را با ضمانت نامه معتبر خود از نمایندگی محصولات بادی اینتکس سفارش دهید.


نقد و بررسی مدل نارنجی

حلقه شنا بادی دستگیره دار نارنجی از جمله محصولات تفریحی سال 2020 شرکت اینتکس بوده که از مقاومت بالایی برخوردار است و برای مناسب برای تمامی است. بدنه ی این حلقه شنا از جنس وینیل درجه یک است و دارای محفظه باد مجزا می باشد. طرح و ترکیب رنگ این محصول بسیار زیباست. این محصول به گونه ای طراحی شده زمانی که باد نشده فضای بسیار کمی را اشغال کرده و همچنین جا به جایی آن بسیار آسان و راحت است. این حلقه شنا مناسب برای استفاده در استخر و همچنین دریا و رود خانه بوده و بسته بندی این محصول نیز به صورت جعبه ای است که می توانید آن را به عنوان هدیه به دوستان و عزیزان خود دهید. لازم به ذکر  است حلقه شنا بادی موجود، در سه رنگ با طرح جذاب، قابل استفاده در استخرها، سواحل دریا، دریاچه و...مناسب برای نوجوانان و بزرگسالان می باشد و از غرق شدن کودک شما جلوگیری کرده و فرزند شما را روی آب نگه میدارد. جهت آشنایی بیشتر با این محصول ادامه مطلب را از دست ندهید.

انعطاف پذیری بالا و ضد آب بودن

شرکت اینتکس هانند تمامی حلقه های شنا بادی خود، از موادی به نام pvc برای تولید حلقه شنا بادی دستگیره دار نارنجی استفاده کرده است. ضخامت لایه های استفاده شده برای این محصول بسیار بالا بوده و به همین دلیل نیز می تواند دوام و کیفیت آن ها را تضمین کند. از دیگر دلایل استفاده از پی وی سی برای ساخت این محصولات می توان به ضد آب بودن آن و همچنین انعطاف پذیری خوب این مواد اشاره کرد .

تنوع در طراحی و ساخت این محصول

حلقه های شنا بادی دارای مدل های گوناگونی هستند که همین امر نیز باعث شده تا شما در هنگام خرید با توجه به تنوع بالای این محصولات کمی سردرگم شوید. در همین راستا مهم ترین مسئله ای که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید بحث ساختار و طراحی صورت گرفته بر روی این محصولات بوده چرا که باعث می شود تا افراد مختلف مدل مد نظر خود را به بهترین شکل ممکن خریداری کنند. البته یکی از جدید ترین نمونه های این محصولات حلقه شنا بادی دستگیره دار نارنجی می باشد که قطعا یک ساختار فوق العاده خاص را داراست. همچنین بخش میانی این مدل نیز به صورت تو خالی طراحی شده تا بتوانید در بهترین حالت ممکن از این محصول برروی آب های آرام استفاده کنید. 

چگونگی راه اندازی محصول

شما در هنگام خرید این محصول باید در کنار آن یک پمپ باد دستی یا برقی بصورت جداگانه تهیه کنید. برای باد کردن حلقه شنا می توانید از پمپ های دستی شرکت اینتکس استفاده کنید و ابتدا باید دریچه باد روی بدنه محصول را باز کنید تا بتوانید نازل پمپ را به آن قسمت متصل کرده و سپس کالا را باد کنید تا به شکل مورد نظر شما تبدیل شود. از باد زدن بیش از حد کالا جدا پرهیز کنید، چون ممکن است بدنه آن آسیب ببیند و برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است که بدنه را کاملا محکم نکرده و بگذارید تا محصول کمی انعطاف داشته باشد. برای خالی کردن باد حلقه کار به مراتب ساده تری خواهید داشت چرا که تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید، باز کردن دریچه قرار گرفته روی بدنه کالا بوده پس شما باید مدتی صبر کنید تا قسمت های داخلی کالا به طور کامل خالی شوند. به این ترتیب حلقه بادی شما آماده جمع آوری بوده و در صورت نیاز می توانید آن را داخل بسته بندی مخصوص قرار دهید.

نحوه سفارش

این کالا قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان بوده و بسته بندی فوق العاده کوچکی داشته تا در کنار وزن کم این محصول حمل آن بسیار ساده تر از سایر محصولات تولید شده تا به امروز باشد. این حلقه شنا به همراه برچسب تعمیرات و ضمانت نامه معتبر مناسب استفاده در استخر، و سایر آب های کم عمق با مراقبت والدین حین استفاده می باشد. شما عزیزان می توانید این محصول را از طریق نمایندگی اینتکس سفارش داده و در مدت زمان خیلی کم درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
جنس
وینیل
قطر
76 CM
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
40 KG
وزن بسته بندی
0.3 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
8 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...