تیوپ بادی شنا دخترانه دستگیره دار مدل 56261

intex 56261

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 107 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.25 MM
20%
600,000
485,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تیوپ استخر شنا قیمت تیوپ شنا اینتکس تیوپ بادی تیوپ شنا بچه گانه تیوپ شنا بزرگ تیوپ شنا برای کودک تیوپ برای شنا تیوپ بادی شنا پنچرگیری تیوپ شنا تیوپ شنا بزرگسالان و لیست قیمت انواع حلقه شنا بادی اینتکس مدل دستگیره دار تولید 2023 با کد 56261 را میتوانید از طریق همین صفحه سفارش دهید تا بصورت فوری برای شما ارسال شود.

محصولات مرتبط

حلقه شنا مدل 56261 میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این تیوپ بادی شنا، با طراحی منحصر به فرد و زیبایی ساخته شده است و انتخاب افرادی است که جلوه ی بصری محصول برایشان حائز اهمیت می باشد. طراحی زیبای تیوپ بادی شنا، توجه افراد را به خود جلب کرده و در انتخاب آن ها برای خرید تاثیر گذار است. این محصول مزایای بسیار زیادی دارد، که خریداران باید حتما به آن ها توجه داشته باشند. ویژگی ها، مزایا، خصوصیات و قیمت در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. به همین جهت، در این مقاله به بررسی این موارد پرداخته و سعی داریم، تا در انتخاب یک محصول با کیفیت، شما را راهنمایی کنیم.

تیوپ بادی باکیفیت

تیوپ بادی باکیفیت

مشخصات تیوپ بادی اینتکس

تیوپ دسته دار در فروشگاه های مختلفی عرضه می گردد. امروزه، مدل های متنوعی از این نوع تیوپ ها به بازار ارائه شده اند. اما هر محصول ویژگی های خاص خود را دارد، که آن را از سایر مدل ها متمایز می کند. تیوپ دسته دار، تیوپ بادی بزرگسال، تیوپ کودک و نوجوان و تیوپ بادی شنا اینتکس از محصولات شرکت اینتکس هستند. افراد با هر سنی می توانند از تیوپ بادی شنا استفاده کنند. خریداران برای خرید این محصول قدرت انتخاب بالایی دارند. طرح شیرینی شکلاتی، طرح دوناتی، جنگ ستارگان، میکی موس و ... برخی از نمونه های طرح دار تیوپ کودکان و نوجوانان هستند. برخی از نمونه های این محصول که برای کودکان است، سایه بان داشته و برای جلوگیری از قرار گرفتن کودک در معرض نور خورشید مناسب می باشد. 

تیوپ بادی بزرگسال نیز در نمونه های ساده تر و مشتری پسند تولید و به بازار عرضه می گردد. دارا بودن خصوصیات دیگر تیوپ بادی شنا می تواند آن را به محصولی جذاب و متمایز بدل سازد. وجود کلمن در برخی نمونه های تیوپ بادی شنا اینتکس یا داشتن پشتی، می توانند برخی از این ویژگی ها باشند. نوع و ظرفیت تیوپ بادی شنا متفاوت بوده و می تواند یک نفره یا چند نفره باشد. شرکت اینتکس بسته به نیاز مشتریان، تیوپ بادی را در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. نمونه های تولید شده، مشتری پسند بوده و کیفیت بالای تیوپ بادی برند اینتکس رضایت بالایی را از مشتریان به دنبال داشته است.

تیوپ بادی تک نفره

تیوپ بادی تک نفره

خصوصیات تیوپ بادی شنا

همانطور که گفتیم، تیوپ بادی شنا مدل ها و خصوصیات متنوعی دارد. قطر، جنس بدنه، تحمل وزن، وزن محصول، ابعاد بسته بندی آن و قیمت نمونه ها در تیوپ بادی شنا متفاوت است. قطر تیوپ بادی شنا، جنس بدنه و تحمل وزن نیز از موارد دیگری هستند، که باید به آنها توجه داشت. تیوپ بادی مدل 52261 مناسب برای استخر و دریا بوده و از موادی با کیفیت و درجه ی یک ساخته شده که در عمر محصول دخالت دارد. از طرفی این محصول با پمپ باد مخصوص، باد شده و به راحتی باد آن خالی نمی شود. این تیوپ را می توان در مدت زیاد و بدون هیچگونه مشکلی استفاده کرد. قطر تیوپ بادی دخترانه ی این مدل، 107 سانتی متر، جنس آن وینیل، ضخامت 25/0 میلی متر می باشد. دریچه ی باد این محصول یک عدد، تحمل وزن آن 80 کیلو و برای 9 سال به بالا مناسب است. 

تیوپ بادی دخترانه

تیوپ بادی دخترانه

مزایای خرید تیوپ بادی شنا مدل 56261

تیوپ بادی شنا مدل 56261 ویژگی های مثبتی دارد. در این بخش، مهم ترین این ویژگی ها و مزایای خرید تیوپ بادی شنا را از این سایت، عنوان می کنیم. از مهم ترین مزیت های این محصول، می توان به دارا بودن برچسب تعمیر محصول و وزن پایین بسته بندی آن اشاره کرد. از این محصول می توان در استخر، برای افرادی که کمر درد یا مشکل ستون فقرات دارند، استفاده کرد. اما هر محصولی در کنار نقاط مثبت، می تواند معایبی نیز داشته باشد. از معایب محصول، می توان به عدم وجود پمپ باد اشاره کرد. خرید تیوپ بادی شنا مدل 56261 نیز از این سایت می تواند برای شما به صرفه باشد. شما با خرید این محصول اطمینان داشته باشید، که محصولی با کیفیت و اورجینال را دریافت می کنید. خرید تیوپ باکیفیت و با قیمت مناسب، می تواند از مزیت دیگر تهیه ی حلقه شنا از این سایت باشد. ارسال به تهران و شهرستان ها می تواند در بالاترین سرعت، صورت بگیرد. فرصت را از دست ندهید و تیوپ بادی مدل 56261 را از طریق این سایت سفارش دهید.

برند
INTEX
قطر
107 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
80 KG
وزن بسته بندی
0.7 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...