تیوپ بادی شنا بچه گانه طرح جدید اینتکس 59230

intex 59230

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب طرح:
طرح را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 51 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.18 MM
35%
176,000
116,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت تیوپ بادی شنا کودک طرح جدید مدل 59230 اینتکس در سایت سعید اینتکس با سه طرح جدید و بسیار زیبا تولید شده در سال 2022 می باشد. تیوپ بادی کودک یا حلقه بادی شنا بچه گانه اینتکس برای کودکان 3-6 سال توصیه شده است. توضیات تکمیلی این حلقه بادی را می توانید در این صفحه مطالعه بفرمایید.

محصولات مرتبط

معرفی تیوپ بادی کودک طرح جدید اینتکس

فراهم کردن وسایلی که بتوانند در زمان تفریح کودکان، برای آنها بدون خطر باشند چندان کار آسانی نیست. نمایندگی سعید اینتکس با وارد کردن انواع محصولات تفریحی و ورزشی به شما برای رفع این نیاز کمک میکند. تیوپ بادی کودک یکی از جدیدترین محصولات این مجموعه است. تیوپ بادی کودک از جنس وینیل اصل است و بهترین کیفیت ممکن را با خود به‌دنبال دارد. برند محصول تیوپ بادی کودک برند جهانی اینتکس Intex است که یک برند حرفه‌ای و نام آشنا به‌حساب می‌آید. محصول تیوپ بادی در دسته محصولات حلقه شنا بادی قرار دارد. نمایندگی سعید اینتکس این محصول را بصورت کاملا اصل و اورجینال برای شما عزیزان تهیه کرده است.

تیوپ بادی شنا بچه‌گانه طرح جدید اینتکس

تیوپ بادی شنا بچه‌گانه طرح جدید اینتکس

مشخصات تیوپ بادی کودک طرح جدید اینتکس

تیوپ بادی کودک طرح جدید اینتکس مناسب برای کودکانی است که رنج سنی بین 9 تا 6 سال دارند. این محصول دارای قطر 51CM است و ضخامت جنس آن 0.18MM  می‌باشد که ضخامت استاندارد و قابل قبولی برای این محصول است. با مراجعه به سایت سعید اینتکس و دیدن قیمت این محصول و مقایسه آن با دیگر مراکز خرید متوجه خواهید شد که در نمایندگی سعید اینتکس محصول تیوپ بادی کودک زیر قیمت بازار به شما در حال عرضه است. 

تیوپ بادی کودک در طرح‌های ماهی، آناناسی و استوایی موجود است و تنوع جذاب رنگی و شکلی که این محصول دارد قطعا باعث رضایت کودکان شما خواهد شد. این محصول دارای دریچه باد است و همچنین حمل و نقل بسیار آسانی دارد. استفاده از این محصول در بسیاری از مکان‌هایی که برای تفریح کودک خود انتخاب میکنید مانند استخرهای خانگی و یا در زمان مسافرت و رفتن به دریاهایی که کودک میتواند در آنها شنا کند، بسیار راحت و بی دردسر است.

تیوپ بادی کودک با سه طرح زیبا برای شما تولید شده است و کد این محصول در سایت سعید اینتکس 59230 است. حلقه شنا بادی و دیگر محصولات بادی به دلیل اینکه کم‌هزینه هستند واستفاده از آنها بسیار آسان است در لیست خرید خیلی از افرادی که به فکر یک تفریح لذت‌بخش برای کودکان هستند، جای میگیرند. پیدا کردن و انتخاب فروشگاهی که این محصول را مستقیم از برند اینتکس به ما عرضه کند کار دشواری خواهد بود اما نمایندگی سعید اینتکس با احترامی که برای مشتری‌های خود قائل است این مشکل را رفع کرده است.

چگونه میتوانیم محصول تیوپ بادی شنا کودک را خریداری کنیم؟

استفاده از محصولات تفریحی و ورزشی که هیچ آسیبی به کودکان شما می رساند در زمان تفریح برای آنها امری حذف نشدنی است. نمایندگی سعید اینتکس امکان خرید به‌صرفه محصول تیوپ بادی کودک را برای شما فراهم کرده‌است. شما می توانید در هر زمان و هر مکانی با مراجعه به سایت سعید اینتکس به این آدرس (www.saeedintex.com) از جدیدترین انواع محصولات بادی و حلقه شنا بادی و به‌صورت ویژه تیوپ بادی کودک دیدن کنید. امکان ثبت سفارش و خرید از طریق سایت برای شما فعال است. این سایت بصورت روزانه محتوای خود را آپدیت میکند تا اطلاعات به‌روزی را برای شما نمایش دهد. همچنین قیمت‌ها واقعی و قیمت روز هر کالاست. 

مشاوران سعید اینتکس نیز کاملا حرفه‌ای شما را برای یک خرید لذت‌بخش و درست همراهی میکنند و از ابتدای خرید میتوانید از آنها کمک بگیرید. اگر علاقه‌مند به خرید حضوری هستید میتوانید به نمایندگی سعید اینتکس که در استان البرز و شهر کرج واقع است بازدید کنید و از نزدیک محصول تیوپ بادی شنا کودک خود را لمس و دست به خرید بزنید.

از طریق پیج اینستاگرام سعید اینتکس به این آدرس (www.instagram.com/saeed.intex) نیز میتوانید از محصولات بینظیر این مجموعه دیدن کنید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

تیوپ بادی شنا بچه‌گانه اینتکس

تیوپ بادی شنا بچه‌گانه اینتکس

کلام پایانی

مجموعه سعید اینتکس و کارکنان این مجموعه همواره سعی دارند بهترین خدمات را به مشتری‌های خود ارائه دهند. اگر به‌دنبال خرید محصولات ورزشی و تفریحی برای خود و یا خانواده و دوستان خود هستید انتخاب این مجموعه برای خرید بهترین انتخاب است. برای راحتی و دسترسی همه عزیزان از همه جای کشور مجموعه سعید اینتکس این امکان را فراهم کرده ‌است تا مخاطبین ساکن در شهرستان‌ها از طریق اسنپ، تیپاکس و بصورت پس کرایه محصول خود را دریافت کنند.

همچنین عزیزانی که ساکن تهران، کرج و حومه هستند نیز میتوانند از طریق اسنپ، تپسی و بصورت پس کرایه محصولی که سفارش داده‌اند را دریافت کنند.

برند
INTEX
قطر
51 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.94 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3-6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...