تیوپ بادی شنا کودک طرح جدید 59241

intex 59241

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب طرح:
طرح را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 61 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.18 MM
27%
176,000
130,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید تیوپ بادی کودک اینتکس از نمایندگی سعید اینتکس با کد 59241 دارای 3 طرح شاد کودکانه جدید است. این تیوپ بادی شنا نسبت به تیوپ تولید شده قبلی شفاف تر و با کیفیت تر و با طراحی متفاوتی در سال 2022 طراحی و تولید شده است. این حلقه شنا بادی برای کودکان 6-10 سال مناسب می باشد.

محصولات مرتبط

تیوپ بادی شنا کودک طرح جدید 2022

تیوپ بادی شنا کودک طرح جدید 2022 یکی از جدیدترین محصولات شرکت معتبر و خوشنام اینتکس است که در نمایندگی سعید اینتکس به فروش می رسد. این تیوپ بادی شنا با طرح های شاد و جذاب خود می تواند کودکان را به شنا کردن ترغیب کند. برای تولید این محصول از بهترین متریال و به روزترین فناوری ساخت در دنیا بهره گرفته شده است. این موضوع باعث می شود تا علاوه بر برخورداری از کیفیت و دوام بالا، قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای نیز داشته باشد.

استفاده از تیوپ بادی برای کودکان کمک می کند تا ترس آنها برای شنا در آب کمتر شده و از تفریحات آبی خود لذت بیشتری ببرند. به همین دلیل، بهره گیری از یک حلقه بادی شنا کودکان می تواند تاثیر بسزایی در یادگیری شنا توسط آنها داشته باشد.

تیوپ بادی شنا کودک طرح جدید 2022

تیوپ بادی شنا کودک طرح جدید 2022

کاربرد تیوپ بادی شنا کودک

تیوپ های بادی هنگام شنا بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این موضوع برای کودکان و افرادی که هنوز بطور کامل شنا کردن را آموزش ندیده اند بسیار حائز اهمیت است. محصول تیوپ بادی به آنها کمک می کند تا در عین حال که درون آب شناور هستند، تعادل خود را حفظ کنند. در نتیجه با قرار گرفتن در تیوپ از تجربه ی شنا کردن در آب لذت بیشتری خواهند برد.

نحوه استفاده از تیوپ بادی شنا

نحوه به کارگیری حلقه بادی شنا همانند سایر محصولات بادی بسیار ساده و آسان است. هر شخصی با هر توانایی می تواند با کمک یک پمپ بادی، تیوپ را در کمترین زمان ممکن باد کند.

ویژگی های تیوپ بادی شنا کودک

چرا خرید تیوپ بادی شنا کودک اینتکس توصیه می شود؟ در ادامه، برای راهنمایی بیشتر به بیان مزایا و ویژگی های این محصول می پردازیم.

طرح بدنه

این محصول برای کودکان 6 تا 10 سال طراحی شده است و طرح های زیبای آن باعث جلب توجه آنها می شود. این محصول دارای سه طرح ماهی، آناناسی و استوایی برای سلایق گوناگون است. هر کودک با توجه به علاقه ی خود می تواند هر کدام از طرح های شاد این تیوپ بادی را انتخاب کند.

مدل های مختلف تیوپ بادی شنا کودک طرح جدید 2022

مدل های مختلف تیوپ بادی شنا کودک طرح جدید 2022

جنس بدنه

وینیل یکی از مواد بادوام، محکم و با تحمل بالاست که در تولید انواع محصولات بادی شنا مورد استفاده قرار می گیرد. وینیل که نوعی از محصولات PVC است، از مقاومت بالا در برابر هرگونه آسیب دیدگی شامل پارگی، ساییدگی، خراش و... برخوردار است.

همچنین فناوری پیشرفته و مدرن به کار رفته در تولید این محصول باعث شده است تا افراد و کودکانی که پوست حساسی نیز دارند با آسودگی خاطر و بدون هیچ نگرانی بتوانند از این محصول استفاده نمایند.

ضخامت بدنه ی تیوپ بادی شنا کودک طرح جدید فقط 0.132 میلی متر است که این موضوع باعث می شود تا در کنار شفافیت بدنه ی تیوپ، وزن نهایی محصول تا حد بسیار زیادی کاهش یابد، بدون آنکه از کیفیت بدنه ی آن کاسته شود.

ابعاد و وزن

وزن کل بسته بندی تیوپ تنها 132 گرم است و حتی کودکان نیر قادر خواهند بود تا به راحتی آن را جابجا کنند. این محصول در حالت باد شده، 61 سانتی متر قطر دارد. ابعاد مناسب و وزن سبک باعث شده است تا امکان حمل و نقل و استفاده از آن در مکان ها و نقاط مختلف استخر و آب های آرام به سادگی صورت پذیرد.

حفظ تعادل

نوع طراحی و جنس بدنه ی این محصول به گونه ای است که امکان حفظ تعادل در شرایط مختلف را برای استفاده کنندگان فراهم می آورد. کودکان حین شنا کردن ممکن است جست و خیز زیادی داشته باشند. تیوپ بادی شنا کودک اینتکس این اطمینان را می دهد که تعادل کودک هنگام استفاده از آن به هم نخورد و با هرگونه تحرکی بتواند به تفریحات آبی بپردازد.

قیمت تیوپ بادی شنا کودک

فروشگاه سعید اینتکس ارائه دهنده ی انواع محصولات بادی، اقدام به ارائه ی تیوپ های بادی شنا کودک نموده است. قیمت تیوپ بادی شنا در این فروشگاه بسیار ارزان است. با کمترین بودجه و براساس سلیقه ی خود می توانید انواع حلقه بادی شنا را با ضمانت نامه ی معتبر تهیه نمایید.

برای انتخاب و خرید تیوپ بادی و سایر محصولات بادی مانند استخر بادی، قایق بادی، استخر پیش ساخته، تخت بادی، تشک بادی و... می توانید از طریق سایت فروشگاه اقدام فرمایید. در صورت نیاز به مشاوره، شماره های تماس فروشگاه در بخش های مختلف سایت درج شده اند و همکاران ما آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

برند
INTEX
قطر
61 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.132 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
6-10 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...