جاروی استخر اینتکس جدید 28002

intex 28002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
0
1,296,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جاروی استخر اینتکس جدید از سری مخصوص جاروی های بسیار کابردی بوده که به صورت صاف و بدون منحنی طراحی شده است. جارویی که می تواند برای پاک سازی محیط داخلی و خارجی استخر مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است یکی از پر کاربرد ترین و مهم ترین لوازم جانبی جهت پاکسازی استخر های بادی و پیش ساخته این جاروی استخر اینتکس بوده که به منظور پاک سازی آب، کف و بدنه استخر بوده که دارای یک کیسه مخصوص جمع آوری زباله های روی نیز آب می باشد. این جارو دارای یک دسته بلند با قاببیت رگلاج بوده به این معنا که می توان اندازه و طول آن را طبق نیاز خود، تغییر داد تا به تمامی نقاط استخر به راحتی دسترسی داشته باشید. این جارو دارای سری مخصوص بوده تا که زباله ها به راحتی جذب کیسه مخصوص این جارو شوند و همچنین یک سری توری برای این جارو استخر اینتکس جدید در نظر گرفته شده که علاوه بر جمع آوری زباله های ریز و درشت می توان برای افرادی که از استخر های خود به منظور استخر پرورش ماهی نیز استفاده کرده به کار برده شود زیرا این توری قابلیت گرفتن ماهی های کوچک و متوسط را نیز دارد. درباره متریال و مواد سازنده این کالا باید گفت که این جارو از پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم و همچنین آلومینیوم بسیار سبک و ضد زنگ ساخته شده که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد و شما می توانید تا مدت ها از این محصول به راحتی و بدون نگرانی از کیفیت کالا استفاده کنید. شما عزیزان برای خرید این جارو استخر اینتکس جدید کافی است به دو روش آنلاین و یا تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و اقدام به ثبت سفارش این محصول جذاب به همراه ضمانت نامه معتبر کرد.

 نوع جارویی
 قدرت پاک سازی 650 لیتر در ساعت
 نوع کاربری انواع استخر های پیش ساخته
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها دارای صافی مجزا
 دارای شلنگ تصفیه
 قابلیت نصب آسوده

 اقلام همراه دفترچه راهنما ، شلنگ بلند

 

جاروی استخر اینتکس جدید بهترین و کاربردی ترین وسیله ای است که برای تمامی دارندگان استخر های پیش ساخته لازم و ضروری می باشد. با داشتن این محصول می توان بخش های مختلف استخر پیش ساخته مانند دیواره ها و کف و سطح آب را عاری از هر گونه زباله و کثیفی نمود و در نتیجه تمامی قسمت های آن را پاکسازی کرد. محصول کاربردی تشکیل شده از چند بخش که از هم جدا می شوند و برای حمل و نقل و جا به جایی مناسب می گردند. در صورت نیاز به استفاده از آن نیز بخش های تشکیل دهنده محصول به هم متصل می گردد و مناسب استفاده و بهره برداری در استخر های پیش ساخته می شود. جارو استخر اینتکس جدید ساختاری ساده دارد و از قیمت مناسب برخوردار می باشد. بنابراین تمامی دارندگان استخر پیش ساخته توانایی خرید آن را دارند تا به وسیله محصول تمیز ترین و بهترین محیط را داشته باشند. جارو استخر اینتکس جدید را می توان از نمایندگی های اینتکس خریداری کرد که انواع جارو های مختلف را برای فروش آماده کرده است. به این صورت به محصولی بی نظیر و کاربردی دست پیدا خواهید کرد که اورجینال و اصل می باشد و می تواند بهترین موقعیت را ایجاد نماید.

جاروی استخر اینتکس جدید

ساختار کلی جارو استخر اینتکس

محصول مورد نظر تشکیل شده از بخش های مختلف که برای استفاده به هم متصل می شوند و در صورت تمایل به جا به جایی از یکدیگر جدا می گیردند. این بخش ها شامل دسته بلند بوده است که امکان تغییر ابعاد در آن وجود دارد. همچنین یک توری برای آن در نظر گرفته شده است که هم می تواند زباله های سطح را جمع آوری کند و هم برای کسانی که از استخر برای ایجاد پرورش ماهی استفاده کرده اند به منظور گرفتن ماهی استفاده می شود. علاوه بر این بخش ها در جارو استخر اینتکس مخزن برای جمع آوری زباله وجود دارد تا تمامی زباله های جمع آوری شده در داخل کیسه قرار گیرند و به محل دیگر منتقل شوند. این محصول سری های مختلف دارد تا هم بتوان دیواره ها را تمیز کرد و هم کف استخر پیش ساخته را نظافت نمود. از این رو محصول برای تمیز کردن سطح آب دیواره ها و کف استخر پیش ساخته مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند محیطی تمیز و پاکیزه ایجاد سازد تا افراد به راحتی در داخل آن انواع تفریحات آبی را انجام دهند و یا برای کسب و کار مناسب گردد.

امکان تغییر سایز دسته جاروی استخر اینتکس

افراد می توانند برای تمیز کردن سطح و یا دیواره و حتی کف استخر پیش ساخته دسته جارو را کوتاه و یا بلند نمایند تا به راحتی تمامی نقاط پاکسازی شود. به همین خاطر امکان تغییر سایز دسته در این جارو استخر وجود دارد و افراد می توانند به راحتی موقعیت استفاده از محصول را بهتر و مناسب تر نمایند. جاروی استخر اینتکس دارای بدنه ای منحصر به فرد و مقاوم است و دسته آن از استحکام بالایی برخوردار می باشد که به وسیله آن می توان تمامی بخش های یک استخر بزرگ را نیز تمیز و پاکسازی نمود.

خرید جاروی استخر اینتکس جدید

جنس بدنه جاروی استخر

برای داشتن بهترین محصول همواره می بایست به مواد تشکیل دهنده آن نیز توجه داشت. این جاروی استخر پیش ساخته از پلاستیک فشرده تشکیل شده است که مقاومت زیادی دارد. همچنین دسته آن از جنس آلومینیوم بوده است تا بتوان در موقعیت های مختلف از آن بهره مند شد. بنابراین مقاومت و کیفیت بالایی دارد و می توان نسبت به خرید ان برای تمامی استخر های پیش ساخته بزرگ و کوچک اقدام کرد.

خرید

جاروی استخر اینتکس با خصوصیات و مزیت های گفته شده در نمایندگی اینتکس موجود است که برای خرید تنها می توان به این فروشگاه مراجعه کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...