جامپینگ بادی اینتکس مدل 48259

intex 48259

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 175 CM
  • عرض: 175 CM
  • ارتفاع: 135 CM
8%
4,700,000
4,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جامپینگ بادی اینتکس طرح قلعه مدل 48259 محصولی بسیار ارزان و مقاوم با کارت گارانتی معتبر واقعی سعید اینتکس و ارسال به سراسر کشور

محصولات مرتبط

جامپینگ بادی اینتکس با کد 48259 بعنوان جامپینگ طرح قلعه نام گذاری شده و برای کودکان یک وسیله کاملا جذاب و مفرح می باشد.شکل ظاهری قلعه و سایز بزرگ آن نسبت به جامپینگ های دیگر باعث شده مخاظبان بسیاری را به سمت خود جذب نماید. جنس بدنه جامپینگ ساخته شده از وینیل ضخیم بوده و شبیه به حالت چرم می باشد. از لحاظ کیفیت ساختاری نیز ساخته شده از مواد درجه یک بوده و در صورتی که دچار اسیب یا خرابی شود براحتی قابل تعمیر و ترمیم می بالشند.
از لحاظ کیفیت قابلیت نگهداری 2 کودک را تا سنین 7 سال را به خوبی دارد و با توجه به شکل ظاهری به گونه ای است که می توان در آن حتی اسباب بازی کودکان را قرار داد و کودکان براحتی می توانند مشغول به بازی شوند. کف محصول بادی بوده و باعث میشود کودکان بر روی آن حس پرش یا پریدن را تجربه نمایند. در صورتی که قصد استفاده از جامپینگ را در فضای باز دارید می بایست حتما برای سطح زیر آن از یک زیر انداز مناسب استفاده نمایید. ضمنا دقت نمایید جهت باد شدن محصول حتما از یک پمپ باد مناسب استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد غیر استاندارد استفاده ننمایید چون باعث ایجاد صدمه به محصول شما می گردد. جهت درخواست مشاوره و یا توضیحات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


جامپینگ بادی اینتکس مدل 48259 یک محصول منحصر به فرد و فوق العاده برای تفریحات ایمن و مهیج کودکان می باشد که در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. محوطه داخل این محصول کاملا استاندارد بوده و برای پرش کودکان فضای مناسب و ایمنی را مهیا می کند. این کالا از طراحی ساخت بدنه ای مربع شکل برخوردار است که از رنگبندی شادی تشکیل می شود.

 لازم به ذکر است در اطراف این محصول ستون های بادی زیبایی تعبیه شده که نمای جذابی به محصول داده است و به همین علت محصول توانسته در زمان کوتاهی در میان کودکان به محبوبیت بالایی دست یابد و همچنین باعث شده تا ایمنی کودکان را در زمان مصرف تضمین شود، زیرا این حفاظ از پرتاب شدن کودک در زمان بازی به فضای خارجی جلوگیری خواهد کرد. برای تولید بدنه این کالا از بهترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده که از طول عمری بالا و وزن کمی برخوردار است. به همین دلیل می توانید از این محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید. این کالا توانایی نگهداری 2 کودک را تا سنین 7 سال به خوبی داشته و با توجه به شکل ظاهری به گونه ای است که می توان در آن حتی اسباب بازی کودکان را قرار داد و کودکان براحتی می توانند مشغول به بازی شوند. گفتنی است کف محصول فوق بادی بوده که باعث می شود کودکان بر روی آن حس پرش یا پریدن را با ایمنی کامل تجربه نمایند. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی رنگی تولید شده است. جامپینگ بادی اینتکس طرح قلعه محصولی با ساختار پرتابل و طراحی بدنه ای کودکانه بوده که از طول عمری بالا برخوردار می باشد. شما عزیزان با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید. 

برند
INTEX
طول
175 CM
عرض
175 CM
ارتفاع
135 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.40 MM
وزن بسته بندی
12 KG
تحمل وزن
54 KG
مناسب برای
3-6 سال
برچسب تعمیرات
دارد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...