جامپینگ بادی اینتکس مدل 48260

intex 48260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 174 CM
  • عرض: 174 CM
  • ارتفاع: 112 CM
7%
3,950,000
3,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جامپینگ بادی اینتکس مدل 48260 استخر توپ تورداری است که نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس سعیداینتکس در کوتاهترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می کند.

جامپینگ بادی اینتکس کد 48260 یک محصول بی نظیر با سایز بزرگ برای تفریح و لذت کودکان بوده و با توجه به شکل و ابعاد و رنگ محصول ، توانسته به خوبی مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید.
جنس بدنه جامپینگ ساخته شده از وینیل بسیار ضخیم می باشد و دارای کیفیت بسیار بالایی نسبت به نمونه های مشابه می باشد. جامپینگ بادی با کد 68376 بعنوان جامپینگ توردار نامیده می شود. دلیل این مورد این است که دیواره های جامپینگ بصورت تور بوده و هنگامی که کودک شما در جامپینگ قرار دارد ، شما نیز می توانید به خوبی کودک خود را مشاهده نمایید. در قسمت جلوی آمن یک پنجره طراحی شده که موجب می شود کودک براحتی از آن ورود و یا خروج نماید.
فضای درونی جامپینگ به گونه ای می باشد که تحمل نگهداری 2 کودک را به خوبی در خود دارد.
جهت استفاده حتما سعی کنید از پمپ باد های شرکت اینتکس و یا مشابه آن استفاده نمایید و به هیچ عنوان از کمپرسورهای باد متفرقه استفاده ننمایید چرا که باعث ایجاد صدمه و خرابی محصول می شود.
در صورتی که قصد استفاده از جامپینگ را در فضای باز دارید می توانید برای حفظ ایمنی محصول زیر آن از یک زیرانداز مناسب استفاده کنید که مانع از اسیب دیدن آن شود.
در صورت نیاز داشتن به توضیحات بیشتر لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


جامپینگ بادی اینتکس مدل 48260 یکی دیگر از محصولات بادی با طراحی تقریبا ساده بوده که از قابلیت پرش در قسمت کفی خود بهره می برد. کالایی که از حفاظ های بادی بلندی در کناره های خود بصورت سرخود برخوردار بوده که مانع از خارج شدن ناگهانی کودکان از این محصول می شود. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن وزن بسیار مناسب و قابلیت حمل آسان در هر مکانی است و همچنین باد کردن و راه اندازی آن نیز توسط کوچکترین پمپ های باد دستی نیز امکان پذیر خواهد بود. (این پمپ ها قابل خریداری از فروشگاه سعید اینتکس می باشند). همانطور که به آن اشاره شد مهم ترین ویژگی این کالا، داشتن دیواره ای بلند با حفاظ توری بوده که از خروج ناگهانی فرزندان شما جلوگیری می کند.

جامپینگ بادی اینتکس مدل 48260

این جامپینگ بادی یکی از مهیج ترین محصولات بادی تفریحی پرشی کودکان و خردسالان بوده که برای استفاده در منزل و مهد کودک ها عرضه شده است. این محصول دارای جنس بدنه بسیار مقاوم بوده که در برابر ضربه و فشار بر اثر بازی و فعالیت کودکان آسیب نمی بیند که ساخته شده از پی وی سی مقاوم بوده که ضخامت لایه ای مناسب داشته که بسیار مستحکم می باشد. این محصول محلی مناسبی را برای استفاده کودکان ایجاد نموده ودر هر فضا و مکان قابل استفاده می باشد. جامپینگ بادی دارای وزن کمی نیز بوده که این وزن کم در حالت بسته بندی دارای هفت کیلوگرم بوده که به راحتی قابل حمل در منزل و مکان های دیگر می باشد. برای خرید این جامپینگ بادی و همچنین پمپ باد کودک با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
174 CM
عرض
174 CM
ارتفاع
112 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.38 MM
وزن بسته بندی
9.300 KG
تحمل وزن
54 KG
مناسب برای
3-6 سال
برچسب تعمیرات
دارد
تینا

کیفیت بی نظیر

381 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

عالیییییییییییییی

381 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...