جامپینگ بادی بست وی مدل 52269

Bestway 52269

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
7%
2,980,000
2,795,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جامپینگ بادی بست وی مدل 52269 با کیفیت ترین محصولی است که افراد برای ایجاد محیطی هیجان انگیز برای کودکان به خرید آن اقدام می کنند. این محصول دارای بخش های منحصر به فردی است که شرایط ایمن و استانداردی را برای کودکان مهیا می سازد. ایمنی در این محصول به دلیل وجود دیواره های بادی است که استحکام محصول را افزایش داده است همچنین دارای بهترین و مقاوم ترین شرایط می باشد که در نتیجه با برخورد و ضربه دچار آسیب نمی شود. این جامپینگ بادی محصولی برای تفریحات پرشی کودکان است و امکان جامپینگ در داخل آن وجود دارد. به همین خاطر است که جامپینگ بادی محبوبیت خاصی در بین کودکان دارد و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد.

جامپینگ بادی بست وی مدل 52269

بخش کف بادی دارای قابلیت پرش و جامپینگ است. به طوری که می توان در داخل آن بازی های مهیج را انجام داد و جنب و جوش زیادی را برای کودکان فراهم کرد. به همین خاطر است که جزو بهترین محصولات برای بازی و سرگرمی می باشد و در محیط های باز و در فضای بسته قادر به استفاده می باشد. دیواره ها نقش ضربه گیر را دارند و می توانند درد و آسیب را منعکس کنند تا کودکان در صورت برخورد و ضربه دچار درد نشوند و مشکلی آن ها را تهدید نکند. به این ترتیب است که افراد می توانند این محصول را برای فرزندان خود سفارش دهند و سبب مشغول شدن آن ها شوند. سفارش و خرید این محصول از طریق مراجعه به نمایندگی سعید اینتکس صورت می گیرد.

 نوعخانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 137 سانتی متر
 جنس کلی بدنه PVC فشرده مقاوم
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC چندلایه
 پمپخیر
 نوع پمپ ----
سنین مورد استفاده3 تا 7 سال

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...