جامپینگ بادی کودک با طرح رینگ بوکس

intex 48250

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جامپینگ بادی کودک با طرح رینگ بوکس از سری محصولات بادی کاملا متفاوت و منحصر به فرد از شرکت بزرگ اینتکس است که برای استفاده کودکان طراحی و تولید شده است. این جامپینگ بادی یکی از بهترین محصولات در زمینه تفریح های کودکان است که به دلیل کاربرد های مختلفی که داشته، می تواند توسط کودکان به صورت های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. این کالا همانطور که از نامش پیداست گزینه ای بسیار مناسب و ایده آل برای سرگرمی کودکان است که به آن ها اجازه می دهد تا بدون آسیب رساندن به خود و محصول فوق، به پرش و بازی در آن مشغول باشند. این کالا به دلیل استفاده از جنس پی وی سی در ساخت آن مقاومت بسیار بالایی داشته و می تواند در مقابل وزن بالا مقاومت کرده و به این ترتیب مشکلی برای بدنه آن هنگام بازی کودکان به وجود نخواهد آمد.

 این جنس پی وی سی در قسمت کناره ها با طرح چرم به کار رفته و تا حدودی خاصیت کششی قابل قبولی به کالا بخشیده و به این ترتیب می تواند فشار های وارده به خود را به راحتی  دفع کند. همچنین در داخل بسته بندی این محصول نیز دو عدد دستکش بادی به رنگ های زرد و قرمز قرار داده شده که استفاده از این دستکش ها برای کودکان هیچگونه خطری نداشته نیازی به نگرانی در این مورد نخواهید داشت. طراحی ظاهری این کالا به گونه ای بوده که با استفاده از رنگ های شاد در ساخت آن اوقات خوشی را برای کودکان شما فراهم خواهد کرد. این محصول توسط یک پمپ باد معمولی نیز آماده استفاده خواهد شد، ( خرید انواع مختلف پمپ باد از طریق سایت اینتکس امکان پذیر است) و هیچ تجهیزات اضافی ای نیاز ندارد. بنابراین برای تهیه این جامپینگ بادی می توانید از همین صفحه در نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 نوع خانگی
 طول 226 سانتی متر
 عرض 226 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 تحمل وزن 56 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 وزن 17.7 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
دارای دو دستکش
 اقلام 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...