جلیقه شنای بادی اینتکس مدل 58671

intex 58671

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 50 CM
  • عرض: 47 CM
  • جنس: وینیل
30%
350,000
245,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جلیقه شنای بادی اینتکس مدل 58671 یکی از جدیدترین جلیقه های نجاتی بوده که کمپانی اینتکس به تازگی در ابتدای سال 2020 برای استفاده رده سنی کودکان و نوجوانان طراحی و با بهترین قیمت روانه بازار کرده است. این محصول را با جنس بدنه ای از بهترین نوع پی وی سی با روکش طرح چرم بدون حساسیت تولید کرده اند. جنس بدنه این کالا وزنی کمی داشته و از دوام بسیار بالایی برخوردار می باشد. این نوع جنس بدنه به راحتی می تواند شخص را بر روی سطح آب شناور باقی نگه دارد و همچنین این بدنه نیز ساختاری ضد آب به محصول بخشیده و آن را کاملا بی عیب و نقص کرده و همچنین موجب شده تا از این جلیقه حرفه ای بتوانید در تمامی شرایط آب و هوایی و با دماهای مختلف آب استفاده کنید. لازم به یاد آوری است که به دلیل کیفیت بالای این جلیقه شما می توانید از محصول در تمامی آب های آرام و یا خروشان بدون نگرانی استفاده کنید. این کالا وزنی بسیار کم داشته به همین دلیل به راحتی در زمان سفر می تواند آن را حمل و جا به جا کرد.

 بدنه این جلیقه بادی اینتکس رنگ بندی شادی و جذابی داشته و به همین دلیل توانسته در میان جوانان  به محبوبیت بالایی دست یابد. لازم به ذکر است بر روی بدنه این محصول سه عدد محفظه باد قرار گرفته که به سادگی می توانید با استفاده از آن ها اقدام به راه اندازی این کالا کنید. این تشک بادی کودک شما را به وسیله دو عدد قفل پلاستیکی خود کاملا ایمن نگه می دارد و یکی از نکات مثبت این محصول این است که قرمز رنگ بوده تا رنگ متضاد آن در استخر کاملا از دور مشخص باشد. برای خرید این جلیقه بادی اینتکس می توانید به نمایندگی محصولات بادی اینتکس در تهران و شهرستان ها مراجعه نمایید.جلیقه شنای بادی اینتکس مدل 58671

برند
INTEX
طول
50 CM
عرض
47 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
3 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
30 KG
وزن بسته بندی
0.291 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 تا 6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...