جلیقه نجات اینتکس مدل 58660

intex 58660

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 50 CM
  • عرض: 47 CM
  • جنس: وینیل
31%
365,000
255,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جلیقه نجات اینتکس مدل 58660 از سری جلیقه های بادی دوست داشتنی و پر طرفدار اینتکس است که به رنگ زرد طراحی و تولید شده است ، این محصول برای سنین 3 الی 6 سال مناسب است ، نوع قفل و بند آن به گونه ای طراحی شده است که می توانید سایز محصول را تغییر دهید به همین دلیل نیز برای تمامی کودکان زیر 6 مناسب است . این محصول از سه محفظه باد برخوردار است به همین دلیل ایمنی آن بسیار زیاد است چرا که در صورت سوراخ شدن یک محفظه محفظه های دیگر سالم بوده و باعث غرق شدن فرد نمی شود.

در جلوی این محصول دو عدد قفل و قلاب نیز قرار گرفته است که می توانید به سادگی با ان این محصول را در بهترین شرایط و حالت تنظیم کرده و ایمنی کودک خود را تضمین کنید. هم چنین بر روی بدنه این محصول سه محفظه باد نیز قرار دارد که به سادگی می توانید این جایقه را باد کرده و استفاده کنید. در واقع با استفاده از این محصول دیگر نگران بروز حوادثی از قبیل غرق شدن در زمان تفریحات آبی و یا قایق رانی برای فرزند خود نخواهید بود. این محصول فوق العاده با کیفیت را می توانید هم اکنون با قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران و یا فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری نمایید. این وب یابت امکان ثبت سفارش و خرید به صورت تلفنی و یا حضوری را نیز دارا می باشد.

برند
INTEX
طول
50 CM
عرض
47 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
3 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
30 KG
وزن بسته بندی
0.291 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 تا 6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...