جلیقه نجات بزرگسالان مدل 110090

جلیقه فومی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
15%
316,000
271,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جلیقه نجات XL مدل 110090 محصولی بسیار حرفه ای و پر فروش بوده که می توانید با درست استفاده از آن، امنیت خود را در هنگام شنا و تفریحات آبی تضمین کنید. جلیقه نجات فوق از سری جلیقه های حرفه ای استاندارد مناسب برای بزرگسالان با سایز  XLبوده که تمامی افراد بزرگسال می توانند از آن استفاده کنند که استفاده از این محصول حتی برای تمرین و یادگیری شنا نیز بسیار مناسب و کاربردی است. جلیقه نجات با شناور ماندن بر روی آب می تواند فرد را بر روی آب شناور باقی نگه دارد تا با حرکت کردن خود را به اطراف بتواند به راحتی شنا کند. همچنین برخی از افراد که شنا کردن بلد نیستند و قصد قایق سواری و تفریحات آبی را دارند بهتر است از جلیقه نجات استفاده کنند تا در صورت هر گونه بروز مشکل بتوانند خود را نجات دهند.

 برای ساخت این محصول از فوم درجه یک و انعطاف پذیر استفاده شده که استفاده از فوم به دلیل کیفیت بالا و شناوری بسیار عالی در این محصول بکار برده شده و می تواند به خوبی فرد را از هر نوع خطری محافظت کند و همچنین روکش و لایه خارجی این محصول که به رنگ نارنجی می باشد نیز از جنس برزنتی بوده و این جنس در برابر نور خورشید و شرایط مختلف جوی بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد و به هیچ عنوان دچار پوسیده نمی شود. لازم به ذکر است جنس زیپ این جلیقه نجات نیز کاملا مقاوم، با کیفیت و ضد زنگ زدگی بوده که گزینه بسیار خوبی برای ساخت این محصول می باشد. این کالا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در فروشگاه اینتکس قرار دارد که می توانید آن را با قیمت ارزان و مناسبی خریداری کنید. این محصول از قبل توسط شرکت تولیدی تست شده و کاملا با کیفیت و دارای طراحی ساخت استانداردی است. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...