جلیقه نجات کودک سایز کوچک

110070

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
15%
410,000
350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جلیقه نجات کودک سایز کوچک یکی از پر فروش ترین جلیقه های مخصوص شنا بوده که از کیفیت ساخت بسیار بالایی نسبت به قیمت مقرون به صرفه خود برخوردار می باشد. این جلیقه نجات کودک دارای سایز  Sبوده که کوچکترین مدل تولید شده از این سری از جلیقه های شنا می باشد. این کالا محصولیست که دارای طراحی و ساخت بدنه بسیار خوبی بوده که به چند تکه اصلی تقسیم بندی می شود و دارای دوخت های بسیار مقاومی است تا باعث افزایش طول عمر این محصول شود. جنس مواد داخلی این کالا از نوع فوم پی وی سی با قابلیت انعطاف پذیری بالا بوده که در برابر نفوذ آب توان بالایی دارد و به همین دلیل می توان از آن در آب هایی با عمق بالا نیز استفاده کرد.

 این جلیقه با یک زیپ که در قسمت جلویی خود دارد باز و بسته شده و همچنین جنس داخلی این محصول از یونولیت بوده و دوخت دور تا دور آن ساده و بسیار مستحکم است، این جلیقه جهت استفاده در داخل قایق ها نیز کاربرد داشته و استفاده از این محصول کاربردی برای افرادی که با قایق های تفریحی به داخل آب دریا و ... می روند نیز لازم خواهد بود. جلیقه نجات کودک از بهترین جلیقه هایی است که در سایز کوچک ساخته شده و می تواند گزینه بسیار خوبی برای استفاده کودکان باشد. از دیگر ویژگی های جذاب این محصول می توان به وزن بسیار کم و ناچیز آن در برابر کیفیت ساخت بالا اشاره کرد تا زمان پوشیدن بدن مصرف کننده خستگی احساس نکند. اما برای خرید این جلیقه بادی فوق العاده کافیست محصول خود را به دو صورت اینترنتی و یا تلفنی در شرکت اینتکس ثبت سفارش کرده تا برای شما در سراسر کشور ارسال شود و یا به صورت حضوری در صورت موجود بودن در فروشگاه اقدام به خرید کنید. 

نوعغریق نجات
رده سنی3-6 سال
 رنگنارنجی 
 وزن 200 گرم
 جنسبرزنتی
قفل ایمنیدارد
بند تنظیم سایزدارد
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 بدون پس دادن رنگ
سایز S
 اقلام همراه -

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...