جلیقه و بازوبند اینتکس مدل 58673

intex 58673

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 66 CM
  • عرض: 44 CM
  • جنس: وینیل
17%
780,000
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جلیقه و بازوبند اینتکس مدل 58673 یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین جلیقه های بادی مخصوص کودکان می باشد که از طرح و رنگ بسیار زیبا و کودک پسندانه ای برخوردار می باشد. لازم به ذکر است این جلیقه بادی کودک دارای بازوبند متصل به بدنه جلیقه بوده که به صورت طرح دار ساخته شده و از ایمنی لازم برای کودکان شما برخوردار می باشد. این جلیقه و بازوبند بادی کودک یکی از جدیدترین محصولات بادی برای تفریحات و نجات غریق کودکان در آب های آرام و آزاد بوده که در میان جدید ترین نوع جلیقه ها نیز قرار گرفته و همچنین از کیفیت و دوام بالایی نیز برخوردار بوده است. این کالا از سه قسمت متصل بهم طراحی شده و همینطور از سه محفظه باد جداگانه بهره می برد و در واقع علاوه بر جلیقه نجات دارای بازو بند متصل می باشد که ایمنی این محصول را بالا برده است. قسمت میانی این جلیقه بادی نیز توسط یک قفل پلاستیکی به بدنه متصل می شود.

 این جلیقه نجات بدنه ای ساخته شده از پی وی سی مقاوم با روکش طرح چرم داشته که به خوبی در برابر دما و فشار آب مقاوم خواهد بود. از دیگر ویژگی های این جلیقه داشتن وزن بسیار مناسب و سبک این جلیقه شنا کودک می باشد که البته گفتنی است که قسمت قفل پلاستیکی این محصول بادی از قابلیت رگلاج و تغییر سایز نیز بهره می برد که یک مزیت عالی به حساب می رود. همچنین رده سنی استفاده از این محصول برای کودکان 3 الی 6 سال و همچنین وزن آن نیز حدودا 0.2 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن داشته و به راحتی قابل جا به جایی می باشد. در صورت تمایل به خرید این جلیقه بادی کودک فوق العاده کاربردی با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

برند
INTEX
طول
66 CM
عرض
44 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
3 عدد
تحمل وزن
18-30 KG
مناسب برای
3-6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...