اگر ایده استراحت در آبگرم خود را در خانه دوست دارید اما نمی‌خواهید یک جکوزی دائمی بسازید، احداث جکوزی بادی  یا استخر بادی بزرگسال همان چیزی است که به دنبال آن هستید. می‎توانید وان آب گرم بادی خود را تقریباً در هر مکانی قرار دهید، تنها باید سطح صافی داشته باشد. فرقی نمی‌کند که بخواهید آن را در فضای باز یا داخل خانه قرار دهید. حتی می توانید آن را در زیرزمین خود داشته باشید، به این دلیل که قابل حمل است. 

اگر اولین بار است که صاحب یک جکوزی بادی می شوید، احتمالا هنوز در مورد نحوه تنظیم صحیح آن نگران هستید. احداث جکوزی بادی در خانه می تواند چالش برانگیز تر از خارج از خانه شما باشد که فضای کافی وجود دارد. جکوزی بادی بسیار قابل حمل است. می ‌توانید بدون زحمت آن‌ ها را به مکان‌‌های خاصی مانند حمام، زیرزمین، باغ یا جایی دیگر منتقل کنید. با این حال، قبل از اینکه همه چیز را تنظیم کنید، باید چندین مورد را بررسی کنید.

احداث جکوزی بادی

احداث جکوزی بادی

آب و کفپوش

هنگامی که وارد جکوزی بادی می شوید، انتظار داشته باشید که آب به طور مداوم از آن خارج شود. هنگامی که آن را در فضای باز نصب می کنید این مشکلی ایجاد نمی‌کند. با این حال، اگر آبگرم بادی خود را در داخل خانه قرار می دهید، باید به فکر کفپوش باشید، به خصوص اگر محیطی فرش شده یا چوبی دارید. زیرا آب می‌تواند به آن آسیب برساند یا به اتاق‌های دیگر سرایت کند. اگر کفپوش شما از کاشی یا بتن ساخته شده باشد، ممکن است باعث سر خوردن افراد شود. 

بخار

باید بدانید که جکوزی بادی می‌تواند تا 40 درجه سانتی‌گراد گرم شود. هنگامی که بخار استفاده می‌شود و درب آن پوشانده نمی‌شود، می تواند باعث مرطوب شدن اتاق شود. تصور کنید که حمام شما چگونه به نظر می رسد وقتی که دوش آب گرم می‌گیرید. برای جلوگیری از این اتفاق، همیشه مطمئن شوید که اتاق به اندازه کافی تهویه می‌شود و هنگام استفاده از جکوزی بادی خود، تمام پنجره ها و درها را باز نگه دارید.

سنگینی

هنگامی که جکوزی بادی با آب پر شود، به طور قابل توجهی سنگین‌تر می شود. مطمئن شوید که کفپوش آنقدر محکم است که بتواند این وزن خود را تحمل کند.

نصب جکوزی بادی راحت تر از سایر وان آب گرم هاست؟

وان آب گرم یکی از لوکس‌ترین و بهترین راه‌ها برای استراحت و آرامش پس از یک روز پرکار و خسته کننده است. اما یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا نصب جکوزی بادی راحت تر از سایر وان آب گرم هاست؟

در این رابطه باید گفت که نصب جکوزی بادی و وان آب گرم معمولی دارای تفاوت‌هایی است. در حالی که نصب وان آب گرم معمولی نیاز به اتصال به شبکه آب و فاضلاب دارد، نصب جکوزی بادیبه یک سیستم خاص برای پمپاژ هوا و اتصال به برق نیاز دارد. همچنین، جکوزی بادی دارای بخش‌هایی مانند پمپ، فیلتر و سیستم گرمایشی است که باید به درستی نصب شوند.

اما اگر به دنبال نصب یک وان آب گرم ساده هستید، نصب آن به راحتی انجام می‌شود و نیازی به تجهیزات خاصی ندارد. همچنین، برای نصب وان آب گرم معمولی، شما نیاز به فضای کمتری نسبت به جکوزی بادی دارید و می‌توانید آن را در فضای کوچکتری نصب کنید.

در نهایت، باید گفت که نصب جکوزی بادی و وان آب گرم معمولی دارای تفاوت‌هایی هستند. اما با توجه به اینکه نصب وان آب گرم ساده تر است، می‌توان گفت که نصب وان آب گرم ساده تر از جکوزی بادی است. با این حال، قبل از خرید هر یک از این دو، بهتر است با فروشنده یا تکنسین مشورت کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید.
جکوزی‌های برند اینتکس، از جمله محصولات محبوب و پرطرفدار در بازار هستند. این شرکت برای تولید جکوزی‌ها از مواد با کیفیت و تکنولوژی روز استفاده می‌کند که باعث شده است تا این محصولات به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار شناخته شوند.

جکوزی‌های برند اینتکس با طراحی زیبا و جذاب، به همراه ابعاد و اندازه‌های متنوع، قابلیت نصب در فضاهای کوچک و بزرگ را دارند. این محصولات با قابلیت‌هایی مانند سیستم گرمایشی، پمپ هوا، فیلتراسیون آب و سیستم کنترل دما، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای استراحت و آرامش پس از یک روز پرکار و خسته کننده شناخته می‌شوند.

همچنین، جکوزی‌های برند اینتکس با قیمت مناسب و قابل قبول، به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای خانواده‌ها و افرادی که به دنبال یک محصول با کیفیت و قابلیت‌های بالا هستند، شناخته می‌شوند.

در نهایت، باید گفت که جکوزی‌های برند اینتکس با داشتن ویژگی‌هایی مانند طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، قابلیت نصب در فضاهای کوچک و بزرگ و قیمت مناسب، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در بازار شناخته می‌شوند. با این حال، قبل از خرید هر یک از جکوزی‌های اینتکس یا هر برند دیگری، بهتر است با فروشنده یا تکنسین مشورت کنید تا بهترین تصمیم را بگیرید

نکات احداث جکوزی بادی در خانه

1. مکان مناسب را انتخاب کنید

پیش از احداث جکوزی بادی، مهمترین قدم این است که یک مکان خوب برای آن پیدا کنید. اگر می خواهید جکوزی بادی خود را در داخل خانه قرار دهید، تا زمانی که منبع آب در دسترس و زهکشی مناسب داشته باشید، بسیار خوب است. توصیه می شود جکوزی بادی خود را در جایی در داخل خانه قرار دهید که خیس شدن کف آن مشکلی نداشته باشد. اتاق ایده‌آل اتاقی تهویه‌دار خواهد بود که می‌تواند وزن آبگرم بادی شما را تحمل کند، به‌ویژه زمانی که با آب پر شده باشد. علاوه بر این موارد، فراموش نکنید پیش از نصب جکوزی بادی خود، محیط را پاکسازی کنید. مراقب اجسام نوک تیز و نقاط زبر باشید، زیرا می توانند وان آب گرم بادی شما را سوراخ کرده یا به آن آسیب برسانند. 

جکوزی بادی در خانه

جکوزی بادی در خانه

2. برای خواندن دفترچه راهنمای مالک وقت بگذارید

شاید فکر کنید که خواندن کتابچه راهنمای جکوزی بادی اتلاف وقت است. با این حال، راه‌اندازی چیزی که با دستورالعمل‌های آن آشنا نیستید، ایده ی چندان خوبی نیست. ممکن است راه اندازی نادرست به سادگی هزینه های اضافی در بر داشته باشد.

3. بسته را باز کنید!

کار بعدی این است که جکوزی بادی را از بسته خارج کنید، آن را در جایی که قصد استفاده از آن را دارید قرار دهید و شیر باد را به طور ایمن به آستر ببندید.

4. مرحله ی باد کردن

وان جکوزی بادی را با استفاده از پمپ ارائه شده باد کنید. پمپ را به برق وصل کنید و شلنگ باد را به هر دو وان و پمپ ببندید (اگر کاملاً مطمئن نیستید چگونه این کار را انجام دهید، یک بار دیگر دستورالعمل‌ها را بررسی کنید).

5. فیلتر را نصب کنید

فیلتر آب را داخل پوشش قرار دهید و غلاف را روی دریچه خروجی و فیوز فشار دهید که معمولا به قسمت داخلی پایین وان آب گرم نزدیک‌تر است.

6. وان آب گرم بادی را با آب پر کنید

7. وان آب گرم بادی را راه اندازی کنید

روی جکوزی بادی، دکمه «حرارت» و پمپ را پیدا کنید، آن را فشار دهید و می توانید آب را به دمای دلخواه خود تنظیم کنید. اگر نمی‌دانید آب چقدر باید گرم باشد، تقریباً همه واحدها می ‌توانند حداکثر تا 40 درجه سانتیگراد گرم شوند. این سطح ایمن مطابق با استاندارد های صنعت است.

8. وان آب گرم بادی خود را بیش از حد باد نکنید

9. آب را با استفاده از مواد شیمیایی، ضد عفونی شده نگه دارید

در پایان، برای خرید جکوزی بادی می توانید به فروشگاه سعید اینتکس مراجعه نمایید.