جکوزی بادی هشت ضلعی اینتکس

intex 28454

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
33,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جکوزی بادی هشت ضلعی اینتکس یکی از خاص ترین و در عین حال با کیفیت ترین جکوزی هایی است که شرکت اینتکس سعی کرده تا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و همین طور اولویت قرار دادن ضخامت بدنه آن را به بازار عرضه کند. اگر با دقت به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای طراحی هشت ضلعی می باشد که این سبک طراحی در کمتر محصولی دیده می شود و همین ویژگی باعث خاص تر بودن جلوه این محصول در مقایسه با محصولات مشابه شده است. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این جکوزی از نظر کیفیت بدنه نیز فوق العاده بادوام تولید شده است. در واقع بدنه ضخیم از نوع PVC در کنار ساختار شیاردار این محصول در بخش های داخلی سبب شده تا یک کالای ایده آل و طبی را در اختیار داشته باشید.

جکوزی بادی هشت ضلعی اینتکس

از نظر امکانات نیز این جکوزی به بهترین شکل ممکن سعی کرده تا هر آن چه که شما نیاز دارید را به صورت کامل در اختیار شما قرار دهد. در واقع این محصول دارای پمپ باد سرخود بوده که به ساده ترین شکل ممکن می توانید اقدام به راه اندازی این محصول کنید. هم چنین امکان تغییر دمای آب تا 40 درجه سانتی گراد نیز برای شما فراهم خواهد بود که دیگر مزیت خوب این محصول به شمار می رود. در کنار این موارد وجود فشارسنج و هم چنین امکاناتی نظیر سبد قرص کلر نیز از دیگر خصوصیات خوب این جکوزی بادی به شمار می رود. قطعا اگر شما نیز قصد دارید تا یک محصول ایده آل در داخل منزل در اختیار داشته باشید و به صورت خانوادگی از آن بهره مند شوید ، این جکوزی بادی می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. با در نظر گرفتن این توضیحات هم اکنون امکان ثبت سفارش و خرید جکوزی برای شما از طریق سایت فروشگاه سعید اینتکس کرج فراهم خواهد بود.

 نوع 8 ضلعی
ظرفيت آب795 ليتر
طول201 سانتي متر
عرض201 سانتي متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت
ظرفیت 4 نفر
هیتر
نوع هیتردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 998 کیلوگرم
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
دارای پمپ باد سرخود در دستگاه
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج، قرص و سبد کلر، درپوش

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...