جکوزی بادی چراغ دار بست وی

bestway 60059

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
3%
46,500,000
45,500,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

جکوزی بادی چراغ دار بست وی یکی از خاص ترین جکوزی هایی است که در این سال ها توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. این محصول در مقایسه با محصولات دیگر از این نظر خاص است که دارای لامپ های LED در رنگ های گوناگون می باشد و شما می توانید به سادکی نور این چراغ ها را تغییر داده و از ان در رنگ مورد نظر خود استفاده کنید که قطعا جلوه ای فوق العاده خاص را به این محصول بخشیده است. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این جکوزی ساختاری گرد دارد که فضای داخلی این محصول به صورت کامل برای شما قابل استفاده خواهد بود. از نظر ظرفیت نیز این محصول مناسب برای استفاده 4 تا 6 نفر به صورت هم زمان می باشد.

جکوزی بادی چراغ دار بست وی

نوع راه اندازی این محصول نیز کاملا ساده است به گونه ای که چس از اتصال این محصول به برق می توانید به سادگی پمپ آن را روشن کرده تا محصول باد شود. پس از آن با ریختن آب در داخل این جکوزی می توانید آن را پر کرده و سپس با استفاده از سیستم دیجیتالی موجود در کنار این جکوزی می توانید دمای آب را تا 40 درجه سانتی گراد بالا برده و از این جکوزی بادی لذت ببرید. بهره مندی از امکانات دیگر نظیر زیرانداز ، درپوش و برچسب تعمیرات در کنار بهره مندی از هیتر آب نیز از دیگر خصوصیات خوب این جکوزی به شمار می رود. با توجه به این توضیحات خرید این محصول از سایت فروشگاه سعید اینتکس هم اکنون برای شما امکان پذیر است.

 نوعخانگی
ظرفيت آب908 ليتر
طول196 سانتی متر
عرض196 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
ظرفیت 4 تا 6 نفر
هیتر
نوع هیتردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 937 کیلوگرم
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
دارای پمپ باد سرخود در دستگاه
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشی ، درپوش

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...