حلقه بادی شنا طرح آناناس بست وی

Bestway 36121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • طول: 1.16 CM
  • عرض: 88 CM
  • جنس: وینیل
15%
546,000
466,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه بادی شنا طرح آناناس بست وی از سری محصولات پر فروش و پر طرفدار بست وی است که با بدنه ضخیم و اورجینال برای استفاده علاقه مندان آماده می باشد. از این محصول به جهت داشتن تعادل لازم بر روی سطح آب استفاده می شود. در واقع حلقه بادی شنا مانع از فرو رفتن افراد به داخل آب می گردد و برای آن ها مزیت داشتن ایمنی را ایجاد می سازد. موقعیت برای استفاده نوجوانان از این محصول ایجاد شده است که در نتیجه می توان با خیالی آسوده این محصول منحصر به فرد را برای خود و یا اعضای خانواده خود تهیه کرد و برای آن ها بهترین شرایط و موقعیت را ایجاد نمود.

 این حلقه شنا دارای بدنه ای بادی است و وزن کمی دارد. در نتیجه می توان آن را به راحتی حمل و نقل کرد و با خود به همراه داشت. در این صورت استفاده کردن از محصول نیز راحت خواهد بود و داشتن موقعیت استاندارد لذت بخش خواهد شد. محصول مورد نظر را می توان با قابلیت ضد حساسیت بودن مورد استفاده طولانی مدت قرار داد و از وجود آن بهره مند شد. چرا که این محصول بدنه ای با کیفیت بالا دارد و از مواد غیر سمی تشکیل شده است از این رو نمی تواند پوست بدن افراد را مورد آسیب قرار دهد. در صورت تمایل به داشتن حلقه بادی شنا طرح آناناس بست وی به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید تا محصول را با بهترین و بالاترین کیفیت کیفی خریداری نمایید.

برند
Bestway
طول
1.16 CM
عرض
88 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.19 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.500 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
12 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...