حلقه بادی شنا طرح هنداونه

Bestway 36121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • قطر: 1.19 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.19 MM
30%
661,000
466,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه بادی شنا طرح هندوانه از سری محصولات با کیفیت و با دوامی می باشد که برای لذت بردن افراد در محیط های آبی مد نظر قرار می گیرد. قطر این محصول به گونه ای است که برای گروه سنی نوجوان مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از داشتن آن لذت برد. این محصول بادی برای آموزش شنا مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین می تواند موجب ایجاد تعادل در افراد در محیط های آبی شود. از این رو کسانی که این محصول را خریداری می کنند می تواند برای فرزندان خود موقعیت دلخواهی را ایجاد سازند تا در نتیجه بتوان از حضور در محیط های آبی لذت زیادی را برد. حلقه بادی برای شنا استفاده می شود که افراد را در موقعیت تعادل قرار می دهد.

 مانع شدن از فرو رفتن افراد به داخل آب ایمنی آن ها را ایجاد می سازد و می تواند برای افراد نقش تکیه گاه را داشته باشد. از این رو افراد در چنین محیط هایی به داخل آب فرو نخواهند رفت و از شرایط استاندارد و ایمن بهره مند خواهند شد. بدنه از طراحی بی نظیر ساخته شده است که مشابه با هندوانه می باشد. در نتیجه محبوبیت زیادی دارد و می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. وزن محصول سبک است به همین خاطر برای استفاده محصول توسط نوجوانان مشکلی را ایجاد نخواهد کرد و به راحتی سبب حرکت آن ها خواهد شد. جهت خرید حلقه بادی شنا طرح هنداونه به سایت فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
Bestway
قطر
1.19 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.19 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
12 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...