حلقه شنا اینتکس مدل 58221 3-4 سال

intex 58221

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 71 CM
  • عرض: 56 CM
  • جنس: وینیل
26%
350,000
259,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا اینتکس مدل 58221 T در واقع یکی از جالب ترین محصولات تفریحی مناسب برای سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنسپی وی سی با روکش طرح چرم می باشد. این کالا در واقع می تواند به عنوان یک نجات غریق نیز برای فرزندان شما کاربرد ویژه و جذابی داشته باشد. محصولی که کودکان هنگام استفاده از آن به خوبی در داخل آن جای گرفته و می توانند با حالتی مطمئن و تعادل دار در آب های آرام سرگرم باشند. این حلقه شنا بادی اینتکس از نوعی جنس پی وی سی درجه یک، بسیار با کیفیت و با تحمل فشار بالا ساخته شده و همچنین دارای طرح و رنگ های بسیار زیبایی می باشد.

جنس بدنه این کالا از پی وی سی طرح چرم بوده و البته این جنس از مواد اولیه که برای ساخت این محصول بادی استفاده شده، ضخامت بسیار خوبی داشته و از رنگ های متنوعی برای ساخت محصولات بادی استفاده شده است. طراحی بی نظیر این محصول به واسطه لایه های پی وی سی صورت گرفته است و همچنین بخش های عروسکی و حلقه شنا بادی نیز از همین جنس تولید شده است. لازم به ذکر است پی وی سی کاملا ضد آب و ضد حساسیت می باشد و هیچ مشکلی برای آن در هنگام استفاده حتی برای مدت طولانی پیش نخواهد آمد. از خصوصیات و ویژگی هایی بسیار عالی که می توان در رابطه با این حلقه شنا بادی اینتکس و حتی سایر محصولات بادی اشاره کنیم، این است که شما عزیزان می توانید محصول خود را به راحتی تعمیر کنید که برای تعمیرات، شرکت اینتکس در کنار محصول فوق یک برچسب قرار داده که این برچسب ها را با عنوان برچسب تعمیرات عرضه کرده اند و این برچسب تعمیراتی می تواند به خوبی بخش آسیب دیده کالا را پوشش دهد. جهت سفارش این کالا می توانید به سایت اینتکس مراجعه کنید.

برند
INTEX
طول
71 CM
عرض
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
برچسب تعمیرات
ندارد
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.200 G
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3 تا 6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...