حلقه شنا بادی اینتکس طرح جدید

intex 58263

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: وینیل
  • قطر: 97 CM
  • ضخامت جنس: 0.25 MM
27%
650,000
480,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی اینتکس طرح جدید از طرح و رنگ بندی ساده و بسیار شیکی برخوردار بوده است. این حلقه شنا بادی دارای رنگ آرامش بخش آبی و سبز بوده که ترکیب رنگی بسیار زیبایی را رقم زده است و به صورت طرح دار طراحی شده که بر روی بدنه دارای دو عدد دستگیره با رنگ سفید برای ثابت ماندن بر روی آب می باشد و ایمنی کودکان شما را بیشتر می نماید و تعادل آن ها را بر روی حلقه به راحتی حفظ می نماید. این حلقه شنا بادی به صورت گرد طراحی شده و بر روی آب تحمل وزن بسیار مناسبی نیز داشته و قابل استفاده برای کودکان و خردسالان و حتی بزرگسالان نیز می باشد. این محصول کاربردی به صورت مقاوم و با کیفیت طراحی شده که یکی از محصولات جدید و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد و با قیمت مناسب و طرح و رنگ متفاوت و جذاب به فروش می رسد.

 این حلقه بادی با دو عدد دستگیره برای رده های بالای 8 سال تولید شده و تا وزن 90 کیلوگرم را به سادگی تحمل می نماید که قابل استفاده نوجوان ها نیز می باشد. قسمت رویه این حلقه شنا بادی از جنس پی وی سی و بخش داخلی آن از وینیل درجه یک ساخته شده که انعطاف بسیار خوبی داشته و در برابر فشار و وزن بالا مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. از مشخصه های اصلی این محصول می توان به قطر، حجم و ارتفاع و دو عدد دستگیره روی قسمت بالایی آن اشاره کرد. این دستگیره ها از جنس پلاستیک نرم هستند که امنیت شما در حین استفاده افزایش می دهند. اگر شما نیز مجذوب این محصول فوق العاده و پر کاربردی شده اید، در صورت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و یا خرید آن می توانید با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح جدید از جدیدترین و زیباترین محصولات بادی تولید شده توسط برند معتبر اینتکس می باشد که از محصولات 2021 این شرکت بوده و با بدنه ای زیبا و کیفیت عالی تولید و طراحی شده است. حلقه شنا بادی اینتکس از لوازم شنا و تفریحات آبی بزرگسالان و کودکات بوده که ساعت ها سرگرمی و تفریح را در روز های گرم تابستان برای افراد به وجود می آورد. این حلقه شنا بادی به گونه ای طراحی شده که دارای بدنه ای با رنگ های مختلف بوده که بدنه ای دلنشین را به ارمغان آورده و با قرار گیری بر روی آب چشم هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. این محصول از وزن سبک بهره می برد که به راحتی قابل جابجایی بوده و دارای راه اندازی آسانی نیز می باشد که در مدت زمان کوتاه توسط پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی می گردد.

جنس بدنه مرغوب و ضد حساسیت

شرکت اینتکس برای تولید حلقه شنا بادی فوق از پی وی سی براق استفاده کرده که رنگ جذابی داشته است. از ویژگی های بسیار خوب پی وی سی می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد و از این رو با استفاده مداوم و طولانی مدت از این محصول کاربردی، رطوبت به آن آسیبی وارد نخواهد کرد. همچنین دمای مختلف آب و سایر عواملی چون تابش مستقیم نور آفتاب نیز به این جنس هیچگونه آسیبی وارد نمی کند .یکی دیگر از ویژگی های بسیار عالی پی وی سی عدم ایجاد حساسیت پوستی است و حتی این جنس برای ساخت انواع استخر بادی، تخت و تشک بادی، مبل و کاناپه بادی و... استفاده می شود.

 شرکت سازنده محصول 

حلقه شنا بادی اینتکس طرح جدید از ایمن ترین و با کیفیت ترین محصولات بادی جهت آب تنی و تفریحات آبی بوده که در ابعاد مختلف و متنوعی طراحی شده که بر این اساس برای رده سنی مشخصی که پیش تر ذکر شد، قابل استفاده است. لازم به ذکر است حلقه شنا بادی فوق مناسب برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان بوده که به واسطه حجم بزرگ خود می تواند به خوبی بزرگسالان را نیز بر روی آب نگه دارد. شرکت تولید کننده این حلقه شنا بادی برند بزرگ و معتبر اینتکس می باشد که یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین برند های شناخته شده در زمینه تولید و فروش محصولات بادی درجه یک و عالی می باشد. این کمپانی سابقه بسیار زیادی در این زمینه داشته و به دلیل تولید محصولات بسیار با کیفیت و عالی این چنین شناخته شده است.

طراحی جدید و ایمن

با توجه به اسمی که این محصول بادی داشته، طراحی آن به صورت حلقه ای طراحی شده و با ساختار بادی خود می تواند به راحتی بر روی آب شناور بماند. افراد می توانند وارد محصول شده و نیم تنه بالای خود را بیرون از آب نگه دارند و به راحتی شنا کنند و همچنین می توانند بر روی این حلقه شنا بادی بنشینند. لازم به ذکر است از ویژگی های بسیار خوب و جذابی که در طراحی این حلقه شنا بادی اینتکس طرح جدید استفاده شده است می توان به داشتن دستگیره های پلاستیکی نرم در دو سمت حلقه بادی اشاره کرد که می توانید با گرفتن آن به خوبی تعادل خود را در آب های مواج حفظ کرده و با امنیت کامل به آب تنی و شنا بپردازید.

نحوه سفارش محصول 

حلقه شنا بادی اینتکس طرح جدید دارای وزن بدنه بسیار اندک و سبکی بوده که در حجم کم جمع شده و به راحتی قابل جا به جایی و حمل و نقل می باشد. برای خرید این محصول جذاب و کاربردی با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید و محصول خود را پس از سفارش در مدت زمان کوتاه به همراه ضمانت نامه معتبر تحویل بگیرید. 

برند
INTEX
جنس
وینیل
قطر
97 CM
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
80 KG
وزن بسته بندی
0.6 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...