حلقه شنا بادی اینتکس طرح حیوانات مدل 59220

intex 59220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب طرح:
طرح را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
81,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی اینتکس طرح حیوانات مدل 59220 یکی از محصولاتی بوده که بیشتر به دلیل نوع طراحی خاص و منحصر بفرد که دارد مورد توجه افراد مختلف قرار گرفته است. اگر بخواهیم در همین خصوص بیشتر صحبت کنیم باید عنوان کرد که این کالا از نظر ساختار به صورت گرد است که قطعا طراحی جذاب آن باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. همچنین از نظر نوع رنگ بندی هم این محصول از رنگ های فوق العاده شاد و جذابی بهره مند می باشد. جنس بدنه در این استخر از نوع پلاستیک pvc با رویه کاملا طرح چرم بوده و از مقاومت بسیار خوبی نیز در برابر دمای آب و همچنین نور آفتاب برخوردار خواهد بود که به همین دلیل با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز می باشد. یکی دیگر از ویژگی های خوب جنس بدنه این محصول همانند دیگر محصولات بادی داشتن انعطاف پذیری بالا بوده تا هنگام جمع آوری حجم و اندازه کمتری را به خود بگیرد.

 این ویژگی باعث حمل و راه اندازی آسوده تر این کالا خواهد شد و البته لازم به ذکر است در صورت خالی شدن باد محصول حجم بسیار کمی را اشغال می کند و از این رو نگهداری آن آسان شده و به راحتی می توان آن را در فضای بسیار کمی جمع آوری و همچنین استفاده کرد. البته از مزایای دیگر این استخر بادی می توان به سبک بودن وزن آن نیز اشاره کرد چرا که سبک بودن یک محصول نشان از حمل آسان آن دارد، پس بدین ترتیب شما می توانید در سفر ها نیز این حلقه شنا بادی را به همراه ببرید. همچنین  این محصول بادی با توجه به ابعادی که دارد قابل استفاده در حمام نیز می باشد. این کالا به وسیله کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی( قابل خرید از شرکت اینتکس) نیز در کمترین زمان قابل راه اندازی می باشد. محصولی که با داشتن ضمانت نامه معتبر و برچسب تعمیر از سوی شرکت اینتکس به تمامی نقاط کشور قابل عرضه خواهد بود.

نوع تفریحی
 طول 64 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 175 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراه-----

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...