حلقه شنا بادی اینتکس مدل پری دریایی

intex 56258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 147 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.25 MM
14%
1,946,000
1,676,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی اینتکس مدل پری دریایی یکی دیگر از جذاب ترین انواع حلقه شنا بادی که برای استفاده تمام سنین مخصوص رده سنی بزرگسال توسط برند اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. مهم ترین پارامتر در زمان انتخاب و خرید حلقه شنا بادی مربوط به جنس بدنه بوده تا طول عمر محصول تضمین شده و ایمنی شما را بر روی سطح آب به طور کامل تامین سازد. به همین دلیل بوده برای بخش بدنه اصلی حلقه شنا بادی اینتکس مدل پری دریایی از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل استفاده شده که این نوع جنس بدنه در اثر استفاده و راه اندازی و جمع اوری مدوام و همچنین تماس با دماهای مختلف آب دچار افت کیفیت نمی شود.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل پری دریایی


این حلقه شنا فوق العاده شیک و جذاب می باشد به گونه ای که بخش اصلی این محصول را حلقه ای گرد شکل داده است و در بخش انتهایی این حلقه شنا نیز شما می توانید طرح باله های پری دریایی را به زیبایی هر چه تمام تر مشاهده نمایید. هم چنین این عامل سبب شده تا شما بتوانید از این بخش به عنوان یک تکیه گاه عالی استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین رنگ این محصول نیز به صورت طلایی می باشد که با بهره گیری از وضوح بالا و همین طور دارا بودن اکلیل باعث شده تا بسیار خاص و جذاب شود. هم چنین بهره مندی از شفافیت این محصول هم سبب شده تا پس از تابش نور خورشید بر روی این محصول بتوانید یک محصول نورانی و خاص را بر روی اب مشاهده کنید که قطعا از این حیث رقیبی نخواهد داشت. با توجه به موارد یاد شده اگر شما قصد خرید حلقه شنا بادی اینتکس مدل پری دریایی را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس کرج به صورت اینترنتی و تلفنی مراجعه نمایید.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل پری دریایی محصولی است که عمدتا کودکان دختر و خانم ها با توجه به طراحی خاصی که داشته خرید آن را ترجیح داده و قطعا از آن به عنوان یک محصول شیک و هیجان انگیز یاد خواهند کرد. البته لازم به ذکر است همان طور که از نام این محصول هم پیداست طراحی این حلقه شنا به صورت گرد و کاملا ساده شکل گرفته است که به جز طرح و نقش جذاب این محصول شما هیچ گونه ویژگی دیگری را نمی توانید بر روی این حلقه شنا جذاب مشاهده کنید. باید عنوان کنیم که ساختار این حلقه به گونه ای است که قطعا برای تمامی کودکانی که قصد دارند بر روی آب تعادل خود را حفظ کنند بسیار مناسب و ایده خواهد بود و آن ها از یک تفریح آبی در فصول گرم سال لذت کافی را می برند. 

البته در کنار این مورد باید عنوان کنیم که از نظر جنس و کیفیت نیز همانند اکثر حلقه های شنا تولید شده توسط شرکت اینتکس این محصول نیز ساختاری  کاملا استاندارد و ضخیم داشته و البته لازم به ذکر است از نوع وینیل و یا همان پی وی سی طراحی و تولید شده است و همچنین باید اشاره داشته باشیم که با توجه به ضخامت ایده آل بدنه این حلقه شنا، قطعا بدون هیچ گونه نگرانی می توانید این محصول ایده آل و در عین حال مستحکم را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که این حلقه شنا همراه با ضمانت نامه کتبی شرکت اینتکس عرضه شده است و تنها شما برای راه اندازی این محصول نیاز به پمپ باد خواهید داشت )خرید انواع پمپ باد از طریق شرکت اینتکس به صورت جداگانه امکان پذیر است) که می توانید سفارش این محصول و پمپ باد را هم از فروشگاه اینتکس با قیمت ارزان به ثبت برسانید. 

جنس بدنه محصول

دیگر نکته مهمی که در خصوص این محصول باید به آن اشاره داشته باشیم بحث ساختار و جنس بدنه این کالاست که قطعا یکی از موارد مهم در انتخاب و خرید محصولات بادی به شمار می رود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول از جنس پی وی سی شکل گرفته است که تمامی قسمت های این محصول از همین جنس طراحی و تولید شده که باعث شده تا هم از ضخامت خوبی برخوردار باشد و همینطور به راحتی دچار آسیب و مشکلی نشود. البته یک سری نکات را نیز باید در حفظ سلامت این محصول مد نظر قرار دهید تا که کالایی مستحکم با طول عمر عالی داشته باشید که البته در ادامه به آن ها اشاره ای خواهیم داشت. 

راه اندازی و نگهداری از محصول

شما برای راه اندازی این محصول با کیفیت نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. پس به همین منظور شما عزیزان باید به صورت جداگانه یک عدد پمپ باد از طریق سایت خریداری نموده و پس از آن نیز اقدام به باد کردن این کالا کنید که البته در همین راستا نیز باید عنوان کرد که در ابتدا باید این محصول را از داخل بسته بندی مخصوص خود خارج نموده و سپس اقدام به پیدا کردن محفظه های باد موجود بر روی این حلقه شنا کنید.همچنین پس از قرار دادن این پمپ باد در داخل محفظه ها به صورت کامل این کالا را باد نمایید. فقط در انتها نیز سعی کنید تا با بستن این محفظه ها از خارج شدن باد از داخل آن جلوگیری کنید.

سخن پایانی و نحوه سفارش کالا

این حلقه شنا بادی اینتکس مدل پری دریایی یکی از زیباترین و همچنین مقاوم ترین محصولات بادی تولیدی توسط برند معتبر و نامدار اینتکس می باشد که جنس این محصول از پی وی سی یا همان وینیل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر آن به طور کلی راحت خواهد کرد. حلقه شنا بادی فوق با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که شما عزیزان پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر محصول می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

برند
INTEX
قطر
147 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
تعداد دریچه باد
2 عدد
برچسب تعمیرات
دارد
تحمل وزن
100 KG
وزن بسته بندی
1.5 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
12 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...