حلقه شنا بادی اینتکس مدل 58202

intex 58202

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 122 CM
  • عرض: 122 CM
  • ارتفاع: 35 CM
416,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه  شنا  یا  تیوب  بادی  شنا  مخصوص  کودکان  و  نوجوانان  و  بزرگسالان  مارک  اینتکس  اصل  مدل  58202  با  قیمت  ارزان  و  خدمات  پس  از  فروش  از  SAEEDINTEX  به  سراسر  کشور  ارسال  می  شود.


حلقه شنا بادی اینتکس مدل 58202 یک محصول منحصر به فرد و زیبا برای تفریحات آبی برای بزرگسالان و کودکان بوده که توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و روانه بازار های جهانی شده است. این محصول از دوام بالایی نیز برخوردار بوده و طراحی خاص و چشم نوار دارد و به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. شرکت اینتکس استفاده از این محصول را برای رده سنی بالای 8 سال مناسب دانسته است که دیگر تنها محدودیت آن تحمل وزن 100 کیلوگرمی آن می باشد و می توان گفت تمامی بزرگسالان نیز می توانند به راحتی از حلقه شنا بادی استفاده کرده و لذت ببرند. این کالا قابل استفاده در تمامی آب ها بوده و همچنین در بدنه خود دو دستگیره پلاستیکی محکم داشته که می توانید با گرفتن آن تعادل خود را به خوبی حفظ کرده و بهتر بر روی این حلقه شنا بنشینید. لازم به ذکر است برای راه اندازی محصول، یک پمپ باد دستی کوچک نیز می تواند پاسخگو باشد و شما می توانید انواع مختلف پمپ های باد را از طریق سایت فروشگاه اینتکس به صورت جداگانه تهیه نمایید.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 58202

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این کالا همانند دیگر محصولات بادی و لوازم شنا از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که با داشتن ضخامت بالا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را از خود نشان خواهد داد. این نوع متریال کاملا منعطف بوده و امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را نیز داشته، بنابراین در زمان حمل اشغال فضای بسیار کمتری را خواهد داشت. این کالا دارای قطر 122 سانتی متری بوده که با توجه به این ابعاد و نوع ساخت، تحمل وزن این کالا به 100 کیلوگرم رسیده و نشان دهنده کیفیت ساخت بالای این محصول می باشد. جهت خرید این حلقه شنا کافی است به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس کرج سفارش داده تا در بازه زمانی کوتاه محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 58202 نمونه ای از با کیفیت ترین و پر فروش ترین محصولات بادی موجود در شرکت اینتکس بوده که در سال جدید و توسط بهترین مواد اولیه ساخته و روانه بازارهای جهانی شده است. لازم به ذکر است جنس بدنه تشکیل دهنده این حلقه شنا بادی از پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم درجه یک بوده که از کیفیت و دوام فوق العاده ای برخوردار می باشد. همچنین به منظور بالا بردن میزان استحکام این کالا در بخش کفی آن از وینیل طرح چرم چند لایه استفاده شده که همین ویژگی قابلیت تحمل وزن این کالا را به 100 کیلوگرم رسانده است. این حلقه شنا بادی از سری محصولات زیبا با طراحی فانتزی این شرکت بوده که در دسته بندی محصولات بادی روی آب قرار می گیرد.

 گفتنی است این حلقه شنا بادی دارای دو عدد دستگیره در قسمت کناری خود بوده که شما عزیزان با استفاده از آن ها می توانید به راحتی در جهت حفظ تعادل خود استفاده نمایید. وزن خالص این کالا 2 کیلوگرم بوده که همین موضوع نشان از سبک بودن آن داشته که به راحتی قابل جابجایی و حمل و نقل در محیط های آبی خواهد بود. حلقه شنا بادی طرح جدید رنگارنگ می تواند یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در آب های آرام مانند استخرها باشد. در آخر باید گفت این محصول بادی فوق العاده با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که البته اگر شما تمایل به خرید این کالا دارید، پیشنهاد می کنیم تا این مطلب را تا اخر مطالعه کنید چرا که در ادامه این قسمت قصد داریم تا این حلقه شنا را هرچه بیشتر مورد بررسی قرار دهیم:

جنس بدنه و کیفیت عالی محصول

این نوع از محصولات بادی همانطور که می دانید نیاز به کیفیت ساخت عالی و طول عمری بالا دارند تا بتوانند حالت ایمنی افراد مصرف کننده را به طور کامل حفظ کنند. بر همین اساس تمامی قسمت های جنس بدنه و رویه این حلقه شنا از نوع وینیل یا همان پی وی سی می باشد. همچنین لازم به ذکر است این نوع جنس بدنه را می توانید در شرایط آب و هوایی مختلف با هر دما آبی و حتی در مقابل تابش مستقیم نور خورشید با آسودگی خاطر استفاده کنید. 

نحوه راه اندازی و خرید پمپ باد مخصوص

این کالا نیز همانند دیگر محصولات بادی مشابه در بازه زمانی بسیار کوتاهی برای استفاده شما آماده خواهد شد. گفتنی است برای استفاده از این کالا ابتدا باید آن را از بسته بندی مخصوص خود خارج کرده و سپس با استفاده از یک پمپ باد (انواع پمپ باد دستی و یا برقی به صورت جداگانه از طریق شرکت اینتکس قابل خریداری خواهد بود) و با کمک دریچه های باد تعبیه شده بر روی بدنه محصول، به راحتی آن را آماده استفاده خود قرار دهید. این محصول بادی طول عمر کاملا بالایی داشته و برای حفظ آن تنها کافیست تا از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه آن جلوگیری کنید و همچنین وزنی بالاتر از استانداردی که گفته شده به محصول وارد نکنید تا بتوانید سالیان سال از داشتن این حلقه شنا بادی نهایت لذت را ببرید.  

طراحی شکل ظاهری و نحوه سفارش

گفتنی است ساختار این حلقه شنا بادی کاملا مطابق با استانداردهای جهانی ساخته شده و در شکل ظاهری آن از طرح های رنگارنگ و زیبایی استفاده شده است که همین موضوع سبب شده تا این کالا جلوه ای ویژه داشته باشد و بتواند تا جای خود را در میان خریداران باز کند. از ویژگی های منحصر بفرد و مهم این کالا وجود دو عدد دستگیره در قسمت کناری این حلقه شنا بادی می باشد که جهت حفظ تعادل وجود داشته و کمک شایانی به شما عزیزان در هنگام استفاده از این کالا خواهد کرد. 

همچنین لازم به ذکر است به همراه این کالا یک عدد برچسب تعمیرات نیز برای شما ارسال خواهد شد تا بتوانید در هنگام بروز مشکل یا آسیب دیدگی به راحتی آن را تعمیر نمایید. در صورت تمایل به خرید این حلقه شنا نیز می توانید آن را از طریق سایت اینتکس و به همراه ضمانت نامه معتبر خریداری کنید.

برند
INTEX
طول
122 CM
عرض
122 CM
ارتفاع
35 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.30 MM
برچسب تعمیرات
دارد
وزن بسته بندی
1.35 KG
مناسب برای
9 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...