حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59220 D

intex 59220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 62 cm
  • عرض: 57 cm
  • جنس: وینیل
38%
250,000
155,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59220 D یکی از جدیدترین و بهترین محصولات بادی تفریحی تولید برند معتبر اینتکس می باشد که به تازگی وارد بازار شده و توانسته با سایر برند ها رقابت چشمگیری داشته باشد. این حلقه شنا بادی یکی از لوازم شنا و تفریحات آبی برای کودکان است که از طراحی و رنگ بدنه عالی و بی نظیر بهره می برد که هر بیننده ای را به خود جلب می نماید و با قرار گیری بر روی سطح آب زیبایی و جذابیت بی نظیری ایجاد می نماید. این کالا شبیه به یک اردک نارنجی رنگ زیبا طراحی شده و با ابعاد مناسب و استاندارد برای تمامی کودکان قابل استفاده می باشد. این حلقه شنا دارای طراحی بدنه گرد است که دارای رنگ بدنه نارنجی و بسیار زیباست و ساخته شده از پی وی سی با روکش براق و جذاب می باشد.

 همانطور که مشاهده می کنید این محصول در قسمت میانی خود یک حفره خالی داشته که برای قرار گرفتن پا و بدن فرزندان شماست تا توسط دستان خود تعادل لازم را روی آب ایجاد کرده و به وسیله پا روی آب حرکت داشته باشند. لازم به ذکر است جنس و متریال در نظر گرفته شده برای این شناور بادی از پلاستیک وینیل بوده و با حجم و وزن بسیار کم خود به راحتی توسط یک ساک دستی کوچک نیز به دلیل جمع آوری در حجم و اندازه های کوچکتر فراهم خواهد بود. همچنین مقاومت خوب در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب از مزیت های جنس به کار برده شده در این کالا می باشد. حلقه شنا بادی کودک طرح اردک نارنجی یکی از محصولات شرکت اینتکس است که از پرفروش ترین محصولات این نمایندگی بوده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این کالا و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند. 

برند
INTEX
طول
62 cm
عرض
57 cm
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
.
وزن بسته بندی
0.175 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3_6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...