حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59220 p

intex 59220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • طول: 64 cm
  • عرض: 64 cm
  • جنس: وینیل
38%
250,000
155,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59220 p یکی از جذاب ترین حلقه های شنا بادی برای کودکان در رده سنی سه الی شش سال بوده و با ظاهری برگرفته از حیوان انیمیشنی پنگوئن در سال جدید روانه بازار شده است. از این محصول در آب های کم عمق و آرام مانند استخر نیز می توان استفاده کرده که در نهایت ایمنی سلامت کودک شما را تامین خواهد کرد. توجه داشته باشید که از این محصول در فضای باز نیز می توانید به راحتی بهره برداری نمایید. این کالا جنس بدنه ای از نوع پلاستیک پی وی سی با رویه طرح چرم داشته که به وسیله کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی نیز قابل راه اندازی خواهد بود. همچنین این ساختار بدنه در صورت تماس با دماهای مختلف آب و قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب، دچار هیچگونه آسیبی نخواهد شد.

این کالا در واقع طراحی تیوپ مانند داشته و در طرح های مختلف دیگر نیز تولید شده است. این کالا نیز مانند سایر محصولات مشابه دیگر برای راه اندازی تنها نیاز دارد تا ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. بر روی بدنه محصول یک دریچه باد استاندارد باد تعبیه شده که شما می توانید در زمانی کمتر از 3 دقیقه و با استفاده از یک پمپ باد استاندارد ( قابل خرید از شرکت اینتکس ) مخصوص لوازم بادی محصول را راه اندازی نمایید. جهت مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام توک تیز به ساختار آن خودداری کنید. این کالا توان تحمل وزن مجازی داشته که لازم بوده  وزنی بیش از این توان را به ساختار ان وارد نسازید که تحمل وزن آن 20 کیلوگرم است. این محصول با طرح فانتزی و رنگبندی شادی تولید شده که به دلیل توجه به روحیات کودکان این عمل صورت گرفته است. برای خرید این کالا زیبا در بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و اقدام به یک خرید مطمئن و آنلاین نمایید.

برند
INTEX
طول
64 cm
عرض
64 cm
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
.
وزن بسته بندی
175 gr
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
3_6 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...