حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59241 fish

تیوب طرح ماهی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 61 CM
  • ضخامت جنس: 0.18 mm
  • وزن بسته بندی: 0.140 gr
18%
91,000
75,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59241 fish یکی از بهترین و کاربردی ترین حلقه های شنا تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که در طراحی آن دقت و ظرافت زیادی ایجاد شده و به تازگی به بازار عرضه شده و مورد استقبال بسیاری از خریداران واقع شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیباییست که  توجه بسیاری را به خود جلب می کند و این طراحی به صورت  ترکیبی از رنگ های مختلف آبی، قرمز و زرد انجام گرفته است که روی بدنه ی سفید این محصول کشیده شده اند و نمای زیبا و جذابی به آن بخشیده است. لازم به ذکر است این حلقه شنا بادی بر روی آب تحمل وزن بسیار مناسبی داشته و قابل استفاده برای کودکان و خردسالان می باشد. این محصول به صورت مقاوم و با کیفیت طراحی شده که یکی از محصولات جدید و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد و با قیمت مناسب و طرح و رنگ متفاوت و جذاب بفروش می رسد. 

قسمت رویه این حلقه بادی شنا از جنس پی وی سی درجه یک و بخش داخلی آن از وینیل با کیفیت ساخته شده که انعطاف خوبی داشته و در برابر فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. البته در کنار تمام این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا وزن بسیار کمی داشته و همین امر باعث حمل و نقل سریع و اسان این حلقه شنا شده است. از این محصول می توانید در آب های آرام و استخر ها استفاده کرده و تعادل خود را بر روی آب به صورت کامل حفظ کنید که قطعا برای یادگیری و آموزش شنا هم کاملا مناسب خواهد بود. شما می توانید این حلقه بادی از همین صفحه در نمایندگی اینتکس سفارش دهید و محصول مورد نظر خود را درکمترین زمان ممکن به همراه ضمانت نامه معتبر درب منزل تحویل بگیرید.

برند
INTEX
قطر
61 CM
ضخامت جنس
0.18 mm
وزن بسته بندی
0.140 gr
مناسب برای
کودک
رده سنی
6 _ 10 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...