حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59251

INTEX 59251

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
0
204,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59251 یک محصول جدید از تولیدات شرکت اینتکس است که این بار آن را در سه طرح گوناگون و متفاوت برای مشتریان خود به بازار عرضه کرده است. این کالا از نظر ساختار همانطور که از نامش پیداست طراحی گرد و زیبا را دارا می باشد که قطعا استفاده از آن نیز کاملا ساده و آسان خواهد بود. همچنین این حلقه شنا هیچ گونه وسیله دیگری را دارا نبوده و به صورت ساده و با مرکزیت تو خالی شکل گرفته است. رویه این حلقه شنا دارای طرح گل و گیاه بوده که باعث زیبایی هر چه بیشتر این محصول شده است. ابعاد و حجم استاندارد این محصول هم یکی دیگر از نکاتی است که باعث خاص تر شدن این کالا شده که کودکان با خیال راحت می توانند از آن استفاده نمایند. مسئله بعدی هم بحث بدنه و رویه مقاوم این حلقه شناست که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت به این محصول اطمینان کرده و از آن بر روی آب های ارام و استخر ها نیز استفاده نمایید.

لازم به ذکر است همراه با حلقه شنا یک عدد برچسب تعمیرات رایگان جهت تعمیر و پنچرگیری نیز قرار داشته که برای باد کردن آن می توانید انواع پمپ های باد نمایندگی اینتکس خریداری کرده و استفاده نمایید، برای تهیه پمپ باد به قسمت پمپ ها در سایت مراجعه کنید و به هنگام خرید از فروشگاه رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در کنار تمامی این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که ضخامت این حلقه شنا فوق العاده مناسب و استاندارد بوده، به گونه ای که این محصول برای تمامی سنین مناسب بوده و به راحتی هم آسیب نخواهد دید.

در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا وزن بسیار کمی داشته که همین امر باعث حمل و نقل سریع و آسان این حلقه شنا شده، از این محصول می توانید در آب ها آرام و استخر ها استفاده کرده و تعادل خود را بر روی اب به صورت کامل حفظ کنید و این کالا قطعا برای آموزش و یادگیری شنا هم کاملا مناسب خواهد بود. جهت خریداری این کالا می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و این کالا را با ضمانت نامه معتبر تهیه نمایید.


توضیحات مدل صورتی

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59251 صورتی یکی از زیبا ترین و جذاب ترین حلقه های شنا بادی بوده که طراحی متفاوت آن، محصول را منحصر به فرد و جذاب کرده است. فروشگاه اینتکس با توجه به علاقه مشتریان به طرح های مختلف حلقه های شنا بادی را با تنوع بسیار زیادی موجود کرده تا مشتریان بتوانند با دستانی باز تر خرید خود را انجام دهند. این محصول بادی تفریحی بسیار مناسب برای بازی و تفریحات آبی بوده که شما می توانید با تهیه آن در آب های عمیق تر نیز به بازی و تفریح بپردازید. این حلقه شنا به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم را به خوبی تحمل کرده و بر روی آب به صورت شناور نگه دارد که تحمل وزن بسیار خوبی نیز به شمار خواهد رفت.

علت نام گذاری این حلقه شنا بادی به حلقه شنا بادی طرح دار صورتی نیز استفاده از طراحی بدنه آن است که به صورت طرح گل تولید شده و این طرح ثابت بوده و حتی به مرور نیز کثیف و کم رنگ نخواهد شد. از مهم ترین ویژگی هایی که می توان نسبت به محصولات بادی فروشگاه اینتکس اشاره کرد، امکان تعمیر شدن محصولات بادی می باشد که در صورت آسیب دیدن حلقه شنا بادی نیز شما می توانید آن را تعمیر کرده و مجددا استفاده کنید. برای تعمیرات شما می توانید از برچسب تعمیرات استفاده کنید که برند تولید کننده در داخل محصول قرار داده است، همچنین شما می توانید برچسب تعمیرات را حتی خودتان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .جهت خرید این محصول ب همراه ضمانت معتبر نیز می توانید آن را طریق نمایندگی اینتکس سفارش دهید.


توضیحات مدل سبز

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59251 سبز بسیار مناسب برای قرار گیری روی سطح آب بوده و این حلقه شنا بادی کودکان علاقه مند بسیاری را طرفدار استفاده از خود کرده و در شرکت اینتکس به فروش می رسد، پیشنهاد می کنیم استفاده این محصول را در هوای گرم تابستان و در استخر ها و دریاچه ها امتحان کنید و از آن لذت ببرید. از این حلقه شنا بادی برای نشستن روی آب و آموزش شنا استفاده می شود و این محصول دارای طراحی و ساخت استانداردی بوده که به حفظ تعادل فرد روی سطح آب بسیار کمک می کند و همچنین دریچه باد کوچکی نیز دارد که با سایر پمپ های باد اینتکس باد می شود. لازم به ذکر است شما عزیزان می توانید این پمپ های باد را از طریق فروشگاه اینتکس بصورت جداگانه تهیه کنید و با استفاده از پمپ باد شخصی خود، در عرض چند دقیقه و به راحتی حلقه شنا بادی را باد کنید. این محصول در سه طرح متفاوت زیبا تولید شده که در بین کودکان بسیار محبوب می باشد و مناسب تمام سلایق است.

همچنین جنس این کالا از نوع وینیل یا پی وی سی درجه یک بوده که مقاومت فوق العاده زیادی در برابر ضربات و فشار داشته و همچنین به دلیل سبک بودن این محصول می توانید آن را به سادگی با خود حمل کرده و در هر مکان و جایگاهی از آن استفاده کنید. حلقه شنا بادی طرح دار جدید اینتکس با ضخامت لایه ای بالایی که داشته قابل استفاده بر روی آب های آرام بوده که می تواند در برابر تابش مستقیم نور آفتاب و دمای مختلف آب نیز بسیار مقام باشد و بدون هیچگونه تغییر شکل برای مدت زمان طولانی برای شما قابل استفاده باشد. این حلقه شنا پرکاربرد می تواند تا وزن 90 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. این حلقه شنا جذاب با رویه طرح دار و زیبا مناسب برای کودکان و بزرگسالان با سنین مختلف بوده که شما هم اکنون می توانید این محصول زیبا را از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...