حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59262

intex 59262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • جنس: وینیل
  • قطر: 91 CM
  • ضخامت جنس: 0.23 MM
32%
360,000
245,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه  شنا  بادی  اینتکس  مدل  59262  در  سه  تنوع  رنگ  بسیار  زیبا  با  کیفیتی  مناسب  و  قیمتی  بسیار  عالی  از  فروشگاه  اینترنتی  سعید  اینتکس 


حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59262 یکی دیگر از سری تولیدات جذاب کمپانی بزرگ اینتکس در ابتدا سال 2020 بوده که برای استفاده تمامی افراد طراحی و تولید شده است. همانطور که مشاهده می کنید این کالا در سه رنگ اصلی صورتی، نارنجی و زرد تولید شده که طراحی آن به گونه ای بوده که باعث جذابیت و شفافیت این محصول شده و همچینن علاوه بر آن، قدرت انتخاب را برای مصرف کننده بیشتر کرده است. این حلقه شنا اساسا موجب شده شما تا نیمه در داخل آب غوطه ور باشسد و اما غرق نشوید. این حلقه شنا بادی نیز بر اساس تمامی استانداردهای روز دنیا تولید شده و تا میزان 90 کیلوگرم را می تواند با ایمنی کافی بر روی سطح زمین ثابت نگه دارد.

حلقه شنا بادی اینتکس مدل 59262

این محصول دوست داشتنی و زیبا برای استفاده در آب های ارام همانند استخرها مناسب بوده است. لازم به ذکر است که جنس بدنه این محصول از پلاستیک فشرده پی وی سی شفاف بوده که موجب شده تا شما بتوانید در زمان تفریح سطح آب را نیز به راحتی مشاهده کنید. این حلقه طول و عرض 91 سانتی متری داشته و به این صورت وزن بدنه محصول بسیار کم و ناچیز بوده و در زمان جمع آوری شدن نیز یک فضا بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. از طرف دیگر طراحی محصول به گونه ای بوده که در کمترین زمان ممکن راه اندازی و برای استفاده شما عزیزان آماده می شود. جنس بدنه این حلقه شنا از نوعی باکیفیت و مرغوب انتخاب شده تا شما بتوانید در تمامی نقاط کشور با شرایط آب و هوایی مختلف از آن استفاده کرده و نگران آسیب های احتمالی نباشید. اگر شما قصد خرید یکی از این حلقه های شنا بادی را دارید تنها کافیست به نمایندگی محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

برند
INTEX
جنس
وینیل
قطر
91 CM
ضخامت جنس
0.23 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
60 KG
وزن بسته بندی
0.35 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...