حلقه شنا بادی بزرگسال بست وی bestway 36239

Bestway 36239

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 1.19 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.18 MM
18%
786,000
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی بزرگسال بست وی bestway 36239 محصولی با خصوصیات مهم و مفید است که برای استفاده در محیط های آبی مورد استفاده قرار می گیرد. این حلقه شنا بدنه ای بادی و تو خالی دارد و می تواند موجب ایجاد بسیاری از شرایط های مختلف شود. در نتیجه برترین نمونه از محصولات بادی است که امروزه می توان نسبت به داشتن آن اقدام کرد و آن را با قیمت مناسب خریداری نمود. این محصول برای استفاده بزرگسال می باشد و رده سنی که از آن استفاده می کنند می توانند تعادل لازم بر روی سطح آب را داشته باشند. این محصول به دلیل سبک بودن و قابل حمل بودن سبب استفاده آسان نیز خواهد شد و قادر به حمل توسط افراد می شود. رویه محصول طراحی زیبا و خاص دارد که مورد توجه قرار گرفته است و می تواند به راحتی رضایت مخاطب را نیز جلب کند.

 با استفاده از این حلقه شنا بادی افراد به داخل اب فرو نخواهند رفت و در نتیجه ایجاد تعادل و بی وزنی می کند. کسانی که مهارت شنا کردن را نیاموخته اند قادر به استفاده از این حلقه شنا بادی می باشند تا در محیط هایی که دارای آب های عمیق می باشد به داخل آن نرفته و تعادل داشته باشند و بتوانند اوقات خوشی را به دست آورند. جنس بدنه محصول با کیفیت و اصل می باشد و ساخت شرکت بست وی است که طراحی و تولید برترین نمونه از محصولات بادی را بر عهده دارد. این بدنه سازگاری زیادی از خود نشان می دهد و دارای قابلیت ضد حساسیت بودن است. همچنین می تواند طرح رویه خود را بدون تغییر رنگ و حالت در طی سال های زیاد داشته باشد و از وجود آن بهره مند شود. به دلیل اورجینال بوده حلقه شنا بادی بزرگسال بست وی bestway 36239 تنها می توان محصول را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری کرد.

برند
bestway
قطر
1.19 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
09 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
12 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...