حلقه شنا بادی بزرگسال طرح برگ نخل bestway 36237

Bestway 36237

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 1.19 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.20 MM
15%
756,000
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی بزرگسال طرح برگ نخل bestway 36237 جذابیت زیادی دارد و از طراحی برخوردار می باشد که افراد را به راحتی به خود جذب می کند. این محصول جزو پر فروش ترین و منحصر به فرد ترین محصولات بادی به جهت داشتن تفریحات آبی است که با داشتن سازگاری زیاد و ضخامت زیاد بدنه می تواند در موقعیت های مختلف بهره برداری شود و مورد استفاده علاقه مندان واقع گردد. بدنه به گونه ای ساخته شده است که غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت است. در نتیجه بر روی سطح آب می ماند و به داخل آن فرو نمی رود. در نتیجه حالت معلق خود را حفظ می کند و می تواند افراد را نیز در این حالت قرار دهد. طراحی رویه آن چاپی و زیبا است و بدون تغییر رنگ و حالت می تواند برای استفاده در مدت زمان طولانی مورد بهره برداری قرار گیرد. برای راه اندازی این محصول تنها نیاز به پمپ باد دستی است که به سرعت باد مورد نیاز برای استفاده از محصول را وارد آن کند.

 از طریق دریچه ای که بر روی بدنه وجود دارد اتصال بین پمپ باد و محصول ایجاد می شود و باد وارد بدنه خواهد شد. در نتیجه راحت ترین حالت ممکن برای استفاده از این محصول مهیا می شود و می توان در کم ترین زمان حلقه شنا بادی را برای بهره برداری در محیط های آبی اماده کرد. دریچه مانع از خروج باد به بیرون می شود و باد پر شده در بدنه را محفوظ نگه می دارد تا دیگر نیازی به باد کردن مجدد بدنه نباشد. حلقه شنا بادی بزرگسال طرح برگ نخل bestway 36237 برند و اصل است و از با کیفیت ترین بدنه تشکیل شده است که می تواند در طی سال های زیاد بدون تغییر استفاده شود. جهت خرید این محصول به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را در داخل سبد خرید خود جای دهید.

برند
bestway
قطر
1.19 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.9 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
12 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...