حلقه شنا بادی بزرگسال طرح هلوگرامی bestway 36240

bestway 36240

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
516,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی بزرگسال طرح هلوگرامی bestway 36240 یکی اززیبا ترین و همینطور جذاب ترین حلقه های شنا مخصوص تفریحات بزرگسالان بوده که از کیفیت بی نظیری برخوردار بوده و در واقع می تواند ساعت ها هیجان و بازی را برای تمامی سنین به ارمغان بیاورد. گفتنی است این حلقه شنادارای قطر و حجم استانداردی بوده که برای بزرگسالان و نوجوانان مناسب است و تعادل خود را به خوبی بر روی سطح آب حفظ می نماید و علاوه بر تفریح و بازی می تواند برای یاد گیری شنا در بزرگسالان نیز مؤثر و کارآمد باشد. این حلقه شنا یک محصول با دوام بوده که در کنار رنگ شاد و طرح بدنه دلنشین از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشدکه شما می توانید به راحتی این حلقه شنا را برای تفریحات آبی خود خریداری کرده و با خیال آسوده در کنار آن روزی به یاد ماندنی و هیجان انگیز را تجربه نمایید.

 این حلقه بادی تولید شده از جنس پی وی سی یا همان وینیل بوده که ازضخامت لایه ای مناسبی نیز برخوردار می باشد و دارای محفظه باد کاملا مستحکم با ایمنی کامل است که بر روی آب های آرام به خصوص آب استخرها قابل استفاده می باشد. این حلقه شنا مهیج و زیبا یک گزینه مناسب برای افراد بالاتر از 12 سال می باشد که می توانند ساعت ها در آب سرگرم باشند و به بازی و شادی بپردازند. این حلقه در مدت زمان کوتاهی راه اندازی شده و به راحتی قابل حمل وجا به جایی می باشد. برای خرید حلقه شنا بادی بزرگسال طرح هلوگرامی bestway 36240 با نمایندگی اینتکس تماس حاصل فرمایید.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 26 سانتی متر
 وزن 570 گرم
 جنس بدنه PVC
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 12 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...