حلقه شنا بادی بزرگسال مدل هاوایی bestway 36239

Bestway 36239

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 1.19 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.18 MM
18%
786,000
650,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی بزرگسال مدل هاوایی bestway 36239 طراحی بی نظیری دارد و جزو محبوب ترین حلقه شنا بادی است که بزرگسالان قادر به استفاده از آن در موقعیت های مختلف می باشند. طراحی رویه محصول به شکل هاوایی است و مناسب استفاده در محیط های آبی می باشد و از خصوصیات منحصر به فرد زیادی برخوردار می باشد. خصوصیاتی مانند ضد حساسیت بودن و سبک بودن بدنه به دلیل تو خالی بودن سبب شده است که افراد با خیالی آسوده تمایل به داشتن آن داشته باشند و به سمت خرید آن جذب شوند. این محصول در بسته بندی بسیار کوچک قرار دارد که در زمان تحویل می توان آن را با استفاده از پمپ باد دستی راه اندازی نمود. مسیر ورود باد به داخل بدنه دریچه ای است که بر روی آن قرار دارد و میزان باد داخل بدنه را تنظیم می کند. همچنین می تواند باد داخل بدنه را محفوظ نگه دارد تا از بدنه خارج نشده و کم نشود. پمپ باد دسته به این بخش متصل می شود و می تواند در مدت زمان کم بیش ترین میزان باد را تولید کرده و محصول را راه اندازی نماید.

طراحی رویه محصول نیز با توجه به سلیقه بزرگسالان می باشد که به راحتی محصول را در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه دارند و در نتیجه می توانند در موقعیت مناسب به راه اندازی و استفاده کردن از آن اقدام نمایند. به دلیل بادی بودن بدنه استفاده از آن آسان می باشد اما به طور کلی افراد می توانند از این محصول به جهت ایجاد تعادل در محیط های آبی استفاده کنند و به وسیله آن بر روی سطح آب قرار گیرند و به داخل آن فرو نروند. در نتیجه بهترین گزینه برای کسانی است که مهارت شنا ندارند و نمی توانند در محیط های آبی قرار گیرند. به جهت خرید آسان حلقه شنا بادی بزرگسال مدل هاوایی bestway 36239 به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید.

برند
bestway
قطر
1.19 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.9 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
12 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...