حلقه شنا بادی بست وی رنگارنگ

bestway 36126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
11%
386,000
346,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی بست وی رنگارنگ دیگر تولید جدید شرکت بست وی می باشد که هم از نظر نوع رنگ بندی و هم از نظر جنس و کیفیت بدنه توانسته یک محصول مناسب و ایده آل را به دست شما برساند. ساختار این محصول به گونه ای است که مشتریان می توانند با خیالی راحت یک حلقه شنا را برای تفریحات خود بر روی آب انتخاب کرده و سفارش دهند. در همین رابطه باید عنوان کنیم که این حلقه شنا نیز با بهره گیری از چندین رنگ در طیف تیره شکل گرفته است. در واقع شما می توانید کنار هم قرار گرفتن رنگ های آبی ، سبز و صورتی را به وضوح بر روی بدنه این محصول مشاهده کنید که نکته مثبت رنگ بندی و ظاهری این محصول به شمار می رود.

هم چنین شما می توانید وجود دو عدد دستگیره حمل را هم به راحتی بر روی این کالا مشاهده نمایید. این دو دستگیره هم در زمان حمل و جا به جایی این محصول و هم در مواقعی که بر روی آب قرار دارید برای حفظ تعادل بیشتر شما بسیار مناسب می باشد که همین ویژگی هم یکی دیگر از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود. هم چنین بهره مندی از جنس ضخیم PVC نیز یکی دیگر از نکات مثبت این کالا به شمار می رود. راه اندازی این حلقه شنا نیز به سادگی و با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد امکان پذیر می باشد که باید این پمپ را به صورت مجزا از سایت فروشگاه سعید اینتکس خریداری کرده و اقدام به باد کردن محصول خود نمایید. امکان خرید و ثبت سفارش این محصول هم اکنون از فروشگاه محصولات بادی کرج برای شما با کمترین قیمت ممکن فراهم می باشد.

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 ابعاد بسته بندی 20*17*5 سانتی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 10 سال
 دارای دو دستیگره تعادل
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...