حلقه شنا بادی بست وی مدل ستاره

bestway 36141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 41 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.18 MM
13%
416,000
366,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی بست وی مدل ستاره یکی دیگر از جذاب ترین انواع حلقه شنا بادی و یا همان تیوپ بادی برای استفاده در آب های آرام بوده که با بدنه مقاوم و طراحی زیبا و قیمت مناسب توسط کمپانی بست وی طراحی و تولید شده است.  این محصول از نظر نوع طراحی به گونه ای صورت گرفته که نگاه ها را به سمت خود خیره کرده است. نکته مهم در خصوص این محصول بحث طراحی ان است که به جرات می توان ان را از نظر طراحی یک محصول بی نظیر نامید. این طراحی با بهره گیری از ظاهر ستاره شکل گرفته است که یک ظاهر تک و جذاب می باشد.

حلقه شنا بادی بست وی مدل ستاره این محصول دارای پنج ضلع است که لبه های هر یک از ان ها به صورت گرد طراحی شده است. هم چنین بر روی بدنه این حلقه شنا شما می توانید چندین ستاره کوچک دیگر با رنگ های براق و زیبا را هم مشاهده نمایید که باعث زیبایی و جذابیت چشم گیر این کالا شده است. علاوه بر این ها بدنه اصلی این حلقه شنا از جنس PVC طراحی گردیده است که یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار می باشد. شما از این محصول می توانید برای استفاده در داخل استخر و یا اب های ارام بهره مند شده و به فراگیری شنا بپردازید. وزن بدنه این حلقه شنا بادی تنها 800 گرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال کرده ، همچنین در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی و برای استفاده آماده خواهد شد. پس به راحتی می توانید این محصول را در هنگام سفر به همراه ببرید. اگر شما قصد خرید حلقه شنا بادی بست وی مدل ستاره را دارید می توانید این محصول را به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس سفارش دهید.

برند
bestway
قطر
41 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.18 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
10 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...