حلقه شنا بادی بست وی مدل عینک آفتابی

bestway 36057

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 76 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.19 MM
6%
276,000
261,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی بست وی مدل عینک آفتابی یکی دیگر از جذاب ترین انواع حلقه شنا بادی برای رده سنی 3 تا 6 سال بوده که با بدنه مقاوم و طول عمر بالا و قیمتی مناسب طراحی و روانه بازار شده است. ساختار اصلی بدنه این محصول کاملا گرد بوده که بخش میانی آن یک حلقه برای قرار گرفتن بدن کودک دارد. در بخش پشت حلقه شنا نیز یک دریچه تعبیه شده تا از این طریق بتوانید محصول را باد کرده و برای استفاده فرزند خود آماده کنید. در نظر داشته باشید برای راه اندازی و باد کردن محصولات بادی از جمله همین حلقه شنا حتما از پمپ باد مخصوص استفاده کرده تا به دریچه محصول شما آسیبی وارد نشود.

حلقه شنا بادی بست وی مدل عینک آفتابی

محصولاتی که برای استفاده کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه شاد و مهیج داشته تا مورد استقبال این رده سنی از مصرف کنندگان واقع شود. با در نظر گرفتن این نکته بوده که برای تولید حلقه شنا بادی بست وی مدل عینک آفتابی در بخش ظاهری از عینک های آفتابی با رنگبندی شاد بر روی بدنه آبی رنگ استفاده شده تا به زیبایی محصول بیفزاید. بدنه این حلقه شنا بادی از مرغوب ترین نوع پی وی سی ساخته شده که سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی بوده و طول عمر بالای محصول را می تواند حفظ کند. با توجه به این نکته و سهولت در حمل و راه اندازی این محصول ، شما می توانید این حلقه شنا بادی را در زمان سفر نیز به همراه ببرید. اگر شما نیز قصد خرید حلقه شنا بادی بست وی مدل عینک آفتابی را برای فرزند خود دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه به صورت اینترنتی به سبد خرید خود اضافه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت فروشگاه اینتکس استفاده نمایید.

برند
bestway
قطر
76 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.19 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.200 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
12 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...