حلقه شنا بادی بست وی مدل قلب

bestway 36141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 91 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.19 MM
13%
416,000
366,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی بست وی مدل قلب یکی دیگر از زیباترین و جدیدترین حلقه های بادی شنا برای رده سنی بالاتر از ده سال که توسط کارخانه بست وی با ظاهری جذاب طراحی و با بدنه مقاوم و قیمتی مناسب به شما معرفی می شود. این حلقه شنا دارای طرحی برگرفته از قلب می باشد که در کنار گرد بودن بخش مرکزی این محصول باعث شده تا ظاهر یک قلب را به بهترین شکل ممکن مشاهده کنیم . در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کنیم که بر روی خود این حلقه شنا نیز می توان طرح انواع قلب های ریز و کوچ را هم مشاهده کرد که با رنگ های متنوع و زیبایی که دارند ، جلوه فوق العاده ای را به این محصول بخشیده اند.

حلقه شنا بادی بست وی مدل قلب

ابعاد ایده ال و بزرگ این حلقه هم سبب شده تا این محصول برای سنین بالای 10 سال مناسب باشد . در خصوص جنس این کالا هم باید عنوان کنیم که تمامی قسمت های این حلقه شنا تولید شده از نوع PVC یا همان وینیل می باشد که ضخامت فوق العاده خوبی را هم داراست . از حلقه شنا بادی بست وی مدل قلب برای تمرینات شنا و تفریحات آبی می توانید استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از این محصول در عمق های بیشتر آب استفاده کنید ، بدون اینکه به داخل آب فرو  بروید . زیرا ساختار محصولات بادی به دلیل داشتن مخزن های باد بر روی آب شناور باقی می مانند ، همچنین ضد آب بودن بدنه حلقه شنا بادی طرح قلب موجب آن خواهد شد تا شما بتوانید برای مدت طولانی نیز از حلقه شنا بادی استفاده کنید. برای خرید حلقه شنا بادی بست وی مدل قلب می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
bestway
قطر
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.19 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
10 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...