حلقه شنا بادی تمساح نارنجی رنگ bestway 36108

Bestway 36108

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
661,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی تمساح نارنجی رنگ bestway 36108 طرح به روز و جدید از حلقه شنا بادی است که برای علاقه مندان به داشتن تفریحات آبی طراحی و تولید شده است و می تواند توجه عده زیادی را به خود جلب کند. این محصول بی نظیر ساخت شرکت بست وی است که بنابراین محصولی با کیفیت و اصل را ارائه کرده است و می تواند مورد توجه و بهره برداری علاقه مندان واقع شود. محصول بادی دارای ضخامت زیاد در بدنه می باشد که از جنس وینیل طرح دار است و کیفیت و مرغوبیت زیادی شامل آن شده است و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. به دلیل داشتن طراحی اسپرت و شیک می توان آن را مناسب دختر و پسر در نظر گرفت که محدودیت ندارد و برای هر یک از آن ها می توان محصول را خریداری نمود.

حلقه شنا بادی تمساح نارنجی رنگ bestway 36108 | سعید اینتکس

در واقع این حلقه شنا بادی برای رده سنی 12 سال به بالا بوده است که بدنه آن نارنجی رنگ می باشد و طرح تمساح بر روی آن چاپ شده است. این طرح چاپی ثابت و بدون تغییر است و می تواند در گذر زمان زیبایی خود را حفظ کند و سبب لذت بردن افراد شود. بدنه مد نظر ضد حساسیت است تا افراد با استفاده از آن دچار مشکلات پوستی نشوند و بتوانند بهترین لحظات را در موقعیت های آبی به دست آورند. بدنه غیر قابل نفوذ نسبت به آب و رطوبت می باشد که در نتیجه حالت بی وزنی و معلق دارد و می تواند بر روی سطح آب قرار گیرد و سبب ایجاد تعادل در افراد شده و مانع از فرو رفتن آن ها به داخل آب شود. حلقه شنا بادی تمساح نارنجی رنگ bestway 36108 طراحی متناسب با سلیقه افراد مخاطب دارد و می تواند به راحتی مورد خریداری قرار گیرد. خرید این محصول تنها از فروشگاه و نمایندگی مرکزی اینتکس انجام می گیرد.

خرید حلقه شنا بادی تمساح نارنجی رنگ مدل bestway 36108 | سعید اینتکس

 نوع تفریحی
 طول 119 سانتی متر
 عرض 47 سانتی متر
 وزن 1410 گرم
 جنس بدنه PVC 
  
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 12 سال
 دارای دو محفظه باد
 قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...