حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ Intex 59256

Intex 59256 بنفش

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 91 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 23. MM
37%
391,000
247,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت تیوپ بادی شنا مدل رنگین کمان که یک تیوپ دسته دار برای شناور ماندن کودکان و یا بزرگسالان می باشد را میتوانید در سایت سعید اینتکس ببینید. خرید تیوپ شنا که برای همه سنین مفید به همه کسانی کهمی خواهند از آب لذت ببرند پیشنهاد می شود. سعید اینتکس نامی آشنا و با بیشترین تنوع در ایران همواره می کوشد که برای شما عزیزان انواع تیوپ بادی استخر را فراهم کرده و در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور ارسال نماید.

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ Intex 59256 از نمونه حلقه های شنا مناسب برای تفریحات آبی می باشد که برای سنین بالای 9 سال طراحی شده است ، استفاده از این حلقه های شنا بادی حتی برای بزرگسالان نیز میسر است ، این محصول دارای رویه ای طرحدار و زیبا است که به دلیل داشتن طرح ستاره به نام حلقه شنا بادی بزرگسال طرح ستاره اینتکس معروف شده است ، این حلقه شنا بادی دارای قطر 91 سانتی متری است که کودکان زیر 9 سال نمی توانند به خوبی از حلقه استفاده کنند ، در کناره این حلقه بادی دو دستگیره قرار داده شده است که می توانید با گرفتن آن ها تعدل خود را به خوبی حفظ کنید . جنسی که اینتکس برای تولید این محصول استفاده کرده است وینیل می باشد چرا که وینیل کیفیت بسیار خوبی دارد و در برابر رطوبت نیز مقاوم است . دریچه ورودی هوای این حلقه بادی از نوع والف دار می باشد به همین دلیل بسیار ایمن بوده و هیچگاه نشتی هوا نخواهد داشت . در کنار محصول همچنین برچسب های تعمیراتی قرار گرفته است که در صورت آسیب دیدن می توانید به راحتی حلقه بادی خود را تعمیر کنید . برای خرید حلقه شنا بادی جدید رنگارنگ Intex 59256 یا دیگر حلقه ها می توانید از فروشگاه اینترنتی سعید اینتکس و یا نمایندگی اینتکس کرج اقدام نمایید .

برند
INTEX
قطر
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
23. MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
60 KG
وزن بسته بندی
44. KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...