حلقه شنا بادی دخترانه دیزنی bestway 91043

Bestway 91043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: bestway
  • قطر: 56 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.20 MM
24%
316,000
241,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی دخترانه دیزنی bestway 91043 جدید ترین نمونه از محصولات بادی در دسته بندی حلقه شنا بادی می باشد که پر کاربرد و منحصر به فرد است و می تواند توجه کودکان را به خود جلب کند و موجب فروش بالا شود. این محصول یکی از کاربردی ترین محصولات بست وی است که برای رده سنی کودک به کار می رود و می تواند در زمان قرار گیری در محیط هایی که دارای آب های آرام می باشد مورد استفاده واقع گردد. در نتیجه حلقه شنا بادی برترین نمونه از وسایل بادی است که به جهت ایجاد ایمنی در محیط های آبی و آموزش شنا برای کودکان مورد خریداری و استفاده قرار می گیرد و می تواند نشاط و شادی را برای استفاده کنندگان به همراه داشته باشد. از این رو ضروری می باشد و در زمان رفتن به مسافرت و گردش می تواند بهترین اوقات را برای علاقه مندان رقم بزند. 

این حلقه شنا بادی به دلیل داشتن ساختاری فانتزی و رنگ صورتی با طرح های دخترانه به عنوان یک محصول دخترانه شناخته شده است که خرید آن برای کودکان دختر انجام می شود. از این رو بهترین نمونه از یک محصول کودکان است که با بدنه بادی اوقات خوشی را برای علاقه مندان رقم می زند و می تواند به عنوان برترین نمونه از محصولات بادی در فصل تابستان باشد که افراد به سمت خرید آن جذب می شوند. این محصول را می توان با پرداخت هزینه کم خریداری کرد. چرا که قیمت مناسبی دارد تا تمام علاقه مندان به این محصول قدرت خرید آن را داشته باشند و بتوانند از وجود آن بهره ببرند. پرداخت هزینه کم در مقابل دریافت کیفیت و سازگاری بالا برای ایجاد تفریحات مهیج در کودکان محصول را جزو محصولات به صرفه و منحصر به فرد کرده است و می تواند رضایت تمامی کودکان را در پی داشته باشد. این محصول را می توان از نمایندگی اینتکس خریداری کرد.

برند
bestway
قطر
56 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.20 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
0.5 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
10 سال
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...