حلقه شنا بادی رنگارنگ دستگیره دار Intex 59256

Intex 59256 زرد

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 91 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.23 MM
37%
391,000
247,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت حلقه شنا بادی اینتکس یا خرید تیوپ بادی شنا مدل 59256 اینتکس را میتوانید در سایت نمایندگی سعید اینتکس ببینید. تیوب شنا بادی کودک دستگیره دار طرح رنگین کمان یک محصول بسیار زیبا و مقاوم است برای شناور ماندن بر روی آب. تیوپ شنا کودک تولید شرکت INTEX می باشد که توسط سعید اینتکس به سراسر ایران ارسال می گردد.

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی رنگارنگ دستگیره دار Intex 59256 یکی دیگر از جذاب ترین تولیدات کارخانه اینتکس در زمینه تفریحات آبی بوده که طراحی بدنه شیک و جذاب و بدنه استانداردی دارد. حلقه های شنا یکی از کاربردی ترین لوازمی بوده که برای تفریحات آبی و همچنین در مواقع آموزش شنا مورد استفاده قرار می گیرد. این گروه از محصولات بادی به شما کمک کرده تا بدون غرق شدن در داخل آب به راحتی بتوانید در داخل آن شناور باقی مانده و لذت ببرید . همچنین استفاده از حلقه شنا به شما کمک کرده تا تمرین حفظ تعادل بر روی آب را به راحتی انجام دهید. حلقه شنا بادی رنگارنگ دستگیره دار Intex 59256 مخصوص شنا یک نمونه جذاب و مقاوم از این گروه محصولات به شمار می رود. ساختار این حلقه شنا بادی گرد بوده که بخش میانی آن تو خالی طراحی شده تا فرد در این بخش قرار گیرد. 

بر روی بدنه اصلی این محصول نیز دو عدد دستگیره تعبیه شده تا با استفاده از آن ها بتوانید تعادل خود را حفظ کنید. ظاهر این محصول زیبا رنگی و شاد بوده و در عین سادگی طراحی شده به همین دلیل می تواند مورد علاقه تمامی سلیقه ها واقع شود. بر روی بدنه این حلقه شنا بادی یک دریچه باد اختصاصی تعبیه شده تا از طریق و در زمانی کوتاه و با استفاده از یک عدد پمپ باد مخصوص لوازم بادی می توانید محصول خود را در کمتر از سه دقیقه برای استفاده آماده کنید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید حلقه بادی رنگی مخصوص شنا را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کرده تا محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

برند
INTEX
قطر
91 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.23 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
60 KG
وزن بسته بندی
44. KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9سال به بالا
سایر ویژگی ها
دارای دستگیره تعادل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...