حلقه شنا بادی سبز رنگ بست وی

Bestway 36120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: Bestway
  • قطر: 1.19 CM
  • جنس: وینیل
  • ضخامت جنس: 0.22 MM
14%
416,000
361,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی سبز رنگ بست وی بهترین نوع وسیله بادی است که با داشتن آن می توان در محیط های آبی بهترین اوقات را تجربه نمود. این محصول خاص و منحصر به فرد دارای بدنه ای تو خالی می باشد که وزن آن بسیار کم است. در نتیجه افراد می توانند با استفاده از این محصول اوقات خوشی را داشته باشند. وزن کم حلقه بادی باعث قرار گیری آن به صورت شناور بر روی سطح آب شده است و امکان قرار گیری افراد به حالت نشسته را ایجاد کرده است. به همین خاطر است که می توان آن را به عنوان یک شناور بادی منحصر به فرد مورد استفاده قرار داد. شناور بادی به رنگ سبز می باشد و ساختاری ساده دارد. بر روی بدنه طنابی برای نجات وجود دارد که در مواقع خاص مورد استفاده واقع می شود.

 جنس بدنه از پلی اورتان بوده است که در نهایت کیفیت قادر به طول عمر بالا بوده است. این شناور بادی را می توان با خود به راحتی به همراه داشت. چرا که بدنه به سرعت راه اندازی و باد می شود و به همان سرعت نیز از باد تخلیه می گردد. در نتیجه امکان نصب و جمع آوری آسان دارد تا افراد بتوانند در بهترین موقعیت قرار گرفته و از داشتن آن لذت ببرند. شناور بادی سبز مدل حلقه بادی یکی از خاص ترین محصولاتی است که برای افراد بالا تر از دوازده سال مورد استفاده قرار می گیرد و دارای ایمنی کامل می باشد. چنانچه قصد خرید حلقه شنا بادی سبز رنگ بست وی را دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

برند
Bestway
قطر
1.19 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.22 MM
تعداد دریچه باد
1 عدد
برچسب تعمیرات
ندارد
تحمل وزن
-
وزن بسته بندی
1 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
12 سال به بالا
سایر ویژگی ها
.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...