حلقه شنا بادی شاین دار صورتی

intex 56274

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • برند: INTEX
  • قطر: 1.07 CM
  • ارتفاع: 27 CM
  • جنس: وینیل
6%
846,000
796,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی شاین دار صورتی هم یکی دیگر از محصولات جدید و جذاب کمپانی معتبر و خاص اینتکس می باشد که در سال 2021 میلادی سعی کرده تا این کالای دیدنی را روانه بازارهای جهانی کند. در واقع پس از عرضه این محصول افرادی که به دنبال خرید یک حلقه شنا خاص بودند به سمت خرید این محصول سوق پیدا کرده و فروش بالایی را برای این کالا رقم زدند. حال این سوال پیش خواهد آمد که این محصول چه ویژگی هایی دارد و از حیث طراحی به چه صورتی عرضه شده است که مخاطبان زیادی را موفق شده به دست آورد. در همین راستا باید در ابتدا به طراحی موجود بر روی این حلقه شنا اشاره کنیم.

حلقه شنا بادی شاین دار صورتی

شما می توانید مشاهده کنید که طراحی صورت گرفته بر روی این حلقه شنا دارای ساختاری شاین دار بوده و یا به عبارت دیگر این محصول به صورت اکلیلی طراحی و عرضه شده است که قطعا در محصولات قدیمی این مورد به هیچ عنوان رایج نبوده و برای اولین بار این طراحی عرضه شده است. هم چنین قطعا مسئله کیفیت این محصول هم بسیار مهم می باشد. ضخامت بخش های مختلف این حلقه شنا در کنار وزن کم این محصول دو مزیت مهم دیگری است که این حلقه شنا از خود به جا گذاشته است. در واقع شما می توانید با توجه به وزن کمتر از یک کیلوگرمی این محصول به ساده ترین شکل ممکن آن را حمل نموده و در زمانی کوتاه اقدام به راه اندازی این حلقه شنا به وسیله یک پمپ باد مجزا نمایید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این کالا از سایت سعید اینتکس برای شما فراهم خواهد بود

برند
INTEX
قطر
1.07 CM
ارتفاع
27 CM
جنس
وینیل
ضخامت جنس
0.25 MM
برچسب تعمیرات
ندارد
تعداد دریچه باد
1 عدد
تحمل وزن
100 KG
وزن بسته بندی
0.93 KG
پمپ باد
ندارد
مناسب برای
9 سال به بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...