حلقه شنا بادی طرح اسب تک شاخ Bestway 36128

Bestway 36128

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)

محصول فوق کاملا اصل و اورجینال و زیر قیمت بازار است

ارسال به شهرستان توسط پست ، تیپاکس ، باربری و بصورت پسکرایه
ارسال به تهران و کرج و حومه توسط اسنپ ، تپسی و بصورت پسکرایه

تعداد
نوع
141,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

حلقه شنا بادی طرح اسب تک شاخ Bestway 36128 برای استفاده کودکان 3 تا 6 سال در نظر گرفته شده و با توجه به طراحی بی نظیر خود، کودکان می توانند با استفاده از این حلقه شنا بادی بر روی آب شناور مانده و این چنین به بازی و تفریحات آبی به صورت کاملا ایمن استاندارد بپردازند. البته لازم به ذکر است که مدل های مختلفی از این محصولات توسط شرکت بست وی تولید شده که می توانید آن را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیتی عالی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید. همانطور که مشاهده می کنید طراحی عروسکی این محصول سبب آن شده تا کودکان علاقه بسیار زیادی به استفاده از آن داشته باشند.

 این محصول بادی با داشتن وزنی بسیار سبک و حجم کوچک خود یک گزینه فوق العاده برای استفاده در تمام مکان های مسافرتی و تفریحی می باشد چرا که به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و همچنین بدون هیچگونه اشغال مکان زیادی در هر فضا و مکانی به راحتی جای خواهد گرفت. البته علاوه بر تمامی این موارد مهم ترین گزینه که نقش در زیبایی این کالا داشته، استفاده از طیف رنگ های جذاب و بسیار چشمگیر کاملا منطبق با روحیات شاد کودکان می باشد تا محصول فوق العاده و خاصی را همراه داشته باشید. در آخر باید گفت شما عزیزان جهت خرید این حلقه شنا بادی با تحمل وزن عالی می توانید آن را به همراه ویژگی هایی همچون داشتن راه اندازی آسان، وزن سبک و همچنین قابلیت استفاده در استخر ها و آب های آرام از نمایندگی اینتکس تهیه نمایید.

نوع تفریحی 
 قطر 84 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 40 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای سه طرح بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...